  • 1. Data: 2015-03-04 10:39:21
    Temat: jaka pompa do wody brudnej.
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    witam. jest taka sprawa.
    kopalnia doprowadzila do zalewania piwnicy. wybudowali drenaz i studnie
    gdzie wsadzili pompe.
    problem polega na tym ze juz CZWARTA pompa ktora zamonotwali ulega awarii.
    poprzednia o dziwo chodzila 5 lat.
    oczywiste jest ze kupuja najgorszy chinski chlam.
    oczywiste jest tez ze mam tego dosc, i wykorzystujac kumpla prawnika ide do
    sadu!
    ale na wczoraj pozostaja dwie kwestie:
    jak profesjonalnie zalatwic takie zalewanie? sa jakies pompy ktore sie nie
    3,14erdola co moment?
    jest jakis producent ktory ma wyroby trwale i drogie? trwale i tanie itp?
    w pismie do nich chce zarzadac wymiany tego albo na jakis bezpieczny system
    albo na pompe plywakowa takiego producenta ktora wytrzyma
    pare lat.
    oczywiscie przy odmowie ide do sadu. tam w pozwie tez musialbym znac mniej
    wiecej czego chciec.
    chodzi mi tylko o zagadnienie technologiczne bezpiecznego i pewnego usuwania
    wody gruntowej z glebokiej studni.
    thx