  • 1. Data: 2014-11-23 17:09:50
    Temat: jaka wkładka do zamka?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam

    kilka dni temu, przeczytałem o "białych" włamaniach. Goście za 8 stów
    kupują przez internet nowoczesny wytrych, którym podobno nawet małpa
    otworzy każdy zwykły zamek. znaczy się klucz płaski i ząbki jak piła. Co
    prawda z domu nie bardzo jest co wynieść, ale wolałbym komuś roboty nie
    ułatwiać. Czy możecie polecić wkładkę do zamka którą trudniej otworzyć,
    a nie kosztuje fortunę? ( teraz mam LOB). Rurkowa gerda odpada, bo drzwi
    mam taki a nie inne i wiercić nowych otworów nie mogę

    ToMasz

  • 2. Data: 2014-11-23 17:28:54
    Temat: Re: jaka wkładka do zamka?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-11-23 o 17:09, ToMasz pisze:
> [...]
    > otworzyć, a nie kosztuje fortunę? ( teraz mam LOB). Rurkowa gerda
    > odpada, bo drzwi mam taki a nie inne i wiercić nowych otworów nie mogę

    A są takie 100% bezpieczne?
    Ja mam Wilka (zamek AXA-Stenman)

    Zobacz Primus VX czy poziomy klucz
    http://87.193.67.92/index.php?id=64&L=2

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2014-11-23 18:25:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ToMasz pisze tak:

> [...]
    > stów kupują przez internet nowoczesny wytrych, którym podobno
    > nawet małpa otworzy każdy zwykły zamek. znaczy się klucz płaski i

    Jakbyś obejrzał na yt o otwieraniu zamków to byś doszedł do wniosku że
    każdy mechaniczny otworzą. A pokazują tam otwieranie topowych marek bo
    co to za rekord otworzyć zamek od furtki.

    --
    Piter

  • 4. Data: 2014-11-23 18:44:48
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-11-23 17:09, ToMasz pisze:
> [...]
    > a nie kosztuje fortunę? ( teraz mam LOB). Rurkowa gerda odpada, bo drzwi
    > mam taki a nie inne i wiercić nowych otworów nie mogę

    Tylko po kiego okradać mieszkania, to już lepiej robić te klucze.
    8 stów za coś co kosztuje grosze, lepszy zysk i mniej strachu.
    Co za tępaki płacą za takie gówno 8 stów?

  • 5. Data: 2014-11-23 18:48:31
    Od: Dawid <x...@n...pl>

> [...]
    > a nie kosztuje fortunę? ( teraz mam LOB). Rurkowa gerda odpada, bo drzwi
    > mam taki a nie inne i wiercić nowych otworów nie mogę

    http://www.lockpicker.pl/blog/2012/02/mloteczek-i-kl
    ucz-otworz-drzwi-stosujac-bumping/

  • 6. Data: 2014-11-23 20:12:08
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 23 listopada 2014 17:09:51 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    > a nie kosztuje fortunę? ( teraz mam LOB). Rurkowa gerda odpada, bo drzwi
    > mam taki a nie inne i wiercić nowych otworów nie mogę

    Z`zamkami jest tak że jeśli otworzenie wytrychem za długo trwa to złodziej albo
    rezygnuje albo drzwi wyrywa. Kogoś znajomego tak okradli. Wyrwali drzwi. Mieli ze
    sobą pojemnik z zaprawą, kielnie, ludzie chodzili po klatce chodowej i wszyscy
    myśleli że oni drzwi zakładają. Z zamkami jest tak że jak jakiś zamek można kupić w
    sklepie to nie jest on bezpieczny. Bo każdy może go kupić, rozebrać i zobaczyć jak
    działa. Nie wszyscy złodzieje to przymuły bagienne. Według mnie tylko zamek stworzony
    w jednym egzemplarzu daje szansę że nie zostanie zbyt szybko otworzony. Mam kilka
    drzwi do otwierania. W każdych dwa zamki. Pęk kluczy w takiej sytuacji robi się
    ogromny. Kupiłem najtańsze zamki na taki paskudny duży klucz. Nawierzchniowe czy
    jakoś tak się nazywają. I je przerobiłem. Dodałem stale elementy kształtowe i jeszcze
    coś zrobiłem ale to moja tajemnica którą zabiorę do grobu. I co dla mnie ważne
    wszystkie zamki otwierają się tym samym kluczem. Ale jak komuś udało by się dobrać
    klucz do jednego z nich to drugiego w tych samych drzwiach nim nie otworzy.

  • 7. Data: 2014-11-23 20:16:18
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message
> [...]
    > teraz mam LOB). Rurkowa gerda odpada, bo drzwi mam taki a nie inne i wiercić

    nieco lepsze zamki mozna poprostu rozwiercic, czynnosc rownie podejrzana jak
    okladanie ich pod nieobecnosc wlasciciela i rownie szybka

    nie demonizowalbym wplywu tego sposobu na ilosc\latwosc wlaman, zwykla
    zabawa z 'pistoletem' czy recznymi wytrychami jest do opanowania w
    kilka dni

    juz lepiej zainwestowac w tabliczke "grozny pies"

    --
    http://db.org.pl/

  • 8. Data: 2014-11-23 20:55:37
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 23.11.2014 17:28, Irokez pisze:

    > A są takie 100% bezpieczne?
    > Ja mam Wilka (zamek AXA-Stenman)
    >
    > Zobacz Primus VX czy poziomy klucz
    > http://87.193.67.92/index.php?id=64&L=2

    czy poziomy klucz jest lepszy? czy są zamki w których są dwa rzędy
    zapadek? Tak do 100zł....
    ToMasz

  • 9. Data: 2014-11-23 21:22:41
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2014-11-23 20:12, k...@g...com pisze:

> [...]
    klucz do j
    ednego z nich to drugiego w tych samych drzwiach nim nie otworzy.

    Nie pierdol. Wyrwą skobel i wejdą.

    :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 10. Data: 2014-11-23 23:53:51
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 23 listopada 2014 21:22:43 UTC+1 użytkownik wolim napisał:

> [...]
    klucz do j
    > ednego z nich to drugiego w tych samych drzwiach nim nie otworzy.

    Niekoniecznie wejdą. Przykład z życia. Wynajmowałem pomieszczenie na dużej hali
    fabrycznej podzielonej na mniejsze pomieszczenia płytami gipsowymi. Kiedyś w nocy
    przyszli cichociemni. Nie mogli hałasować bo portiernia blisko. Najprościej by weszli
    przez ściany i od środka otworzyli. Wiedzieli kto ma alarm. Ja nie miałem. Otworzyli
    prawie wszystkie drzwi do pomieszczeń bez alarmów. U mnie nie dali rady.
    Pokancerowali przy zamku i na tym się skończyło. Policjanci zdziwieni ze takiego
    prostego zamka nie otworzyli. Nawet jednemu przez gardło przeszło że to może ja się
    włamałem i u siebie nieudolnie zrobiłem lipne ślady. Bo taki prosty zamek to dzieci
    gwoździem otwierają. Byli tam tacy policyjni specjaliści od zbierania śladów itp.
    Wyszło ze mają pojęcie o otwieraniu zamków. To poprosiłem żeby na wszelki wypadek
    sprawdzili czy moje otworzą. Mieli sporo wyposażenia w stylu wytrychy itp. Po jakiś
    pięciu minutach skapitulował taki co było widać ze się zna. Jak przy nim otworzyłem
    kluczem to się zdziwił. Poprosił żeby mu klucz pokazać. Od razu się zorientował co
    zrobiłem w zamku. Dwie z trzech przeróbek znalazł. Ten co mnie podejrzewał jak
    zobaczył że kolega nie otworzył prostego zamka to odpuścił z dalszymi głupimi
    pytaniami. Teraz wynajmuję w miejscu takim ze wyrywają skoble, drzwi, okna, kują
    ściany. Te przerobione zamki mam przy drzwiach co je dziecko kopem wystawi. Kratę na
    drzwiach zewnętrznych zamykam na najtańsze kłódki z marketu. Tam mam założony alarm
    do firmy ochroniarskiej. Odpukać bo na razie spokój. Sąsiada w przeciągu pół roku dwa
    razy okradli bo nie miał alarmu. Za pierwszym razem wyrwali metalowe warsztatowe
    drzwi sztuk dwie. Jak wzmocnił drzwi i był pewny ze teraz już się nie włamią bo drzwi
    pancerne a kraty grube to przekuli się przez ścianę z pustaka. Dziurę taką zrobili że
    dziecko weszło i otworzyło drzwi od środka. Sposób zabezpieczania trzeba dostosować
    do lokalnych warunków.