  • 1. Data: 2018-01-17 12:07:10
    Temat: jaki wodomierz do ogrodka
    Od: karwafak <k...@g...com>

    witam
    jaki wybrac wodomierz do ogrodka (na zewnatrz)

  • 2. Data: 2018-01-18 16:53:40
    Temat: Re: jaki wodomierz do ogrodka
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-01-17 o 12:07, karwafak pisze:
    > witam
    > jaki wybrac wodomierz do ogrodka (na zewnatrz)

    Reprezentacyjny lub w kolorze zieleni.
    I mrozoodporny.

  • 3. Data: 2018-01-24 21:53:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mnie sie niebieskie podobaja. Za to zolty latwo znalezc o ile zonkili nie ma w
    poblizu.

  • 4. Data: 2018-01-25 18:37:45
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-01-18 o 16:53, t-1 pisze:

    > Reprezentacyjny lub w kolorze zieleni.
    > I mrozoodporny.

    Na zewnątrz to też wodoodporny.

    --
    Irokez

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 5. Data: 2018-01-25 21:58:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A nie wystarczy ze wodomierz w srodku jest wodoodporny?