  • 1. Data: 2018-01-17 12:07:21
    Temat: jaki wodomierz na zewnatrz
    Od: karwafak <k...@g...com>

    witam
    jaki wybrac wodomierz do ogrodka (na zewnatrz)

  • 2. Data: 2018-01-17 13:16:51
    Temat: Re: jaki wodomierz na zewnatrz
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 stycznia 2018 12:07:54 UTC+1 użytkownik karwafak napisał:
    > witam
    > jaki wybrac wodomierz do ogrodka (na zewnatrz)

    Taki jaki tobie wodociągi w warunkach wypiszą
    Pewnie będzie to 1/2 cala najzwyklejszy wodomierz do dostania na Allegro za ok 30zł
    Popytaj jednak w wodociągach bo może dadzą a właściwie sprzedadzą Tobie wodomierz z
    odczytem zdalnym- u nas taki wodomierz od wodociągów+ sami montują i plomby zakładają
    wychodziło latem ok 80zł
    Minimalnie drożej jakbyś samemu kupił ale odpadają tobie comiesięczne odczytywania i
    podawania stanu licznika/ew wpuszczanie inkasenta.

  • 3. Data: 2018-01-17 13:30:57
    Od: karwafak <k...@g...com>

    musze sam kupic bo dzwoniłem, jedynie plombe zakładaja(60zl)

  • 4. Data: 2018-01-17 13:36:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 stycznia 2018 13:30:58 UTC+1 użytkownik karwafak napisał:
    > musze sam kupic bo dzwoniłem, jedynie plombe zakładaja(60zl)

    Kup coś na allegro za 30zł z aktualną legalizacją więc do 2023 będziesz miał spokój

  • 5. Data: 2018-01-17 13:43:14
    Od: karwafak <k...@g...com>

    W dniu 2018-01-17 o 13:36, Kris pisze:

    > Kup coś na allegro za 30zł z aktualną legalizacją więc do 2023 będziesz miał spokój

    Tylko patrze na jakis zeby byl odporny na warunki atmosferyczne, chyba
    ze wszystkie wytrzymuja temp np od minus 20 do plus 40

  • 6. Data: 2018-01-17 13:49:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 stycznia 2018 13:43:15 UTC+1 użytkownik karwafak napisał:

    > Tylko patrze na jakis zeby byl odporny na warunki atmosferyczne, chyba
    > ze wszystkie wytrzymuja temp np od minus 20 do plus 40

    Minus 20 to chyba żaden nie wytrzyma z woda
    W ogródku będziesz montował?
    Jeśli nie masz możliwości gdzieś w garażu itp to albo studnia wodomierzowa albo w
    październiku wodę spuszczasz, przedmuchujesz i zostawiasz tak do wiosny

  • 7. Data: 2018-01-17 14:02:38
    Od: karwafak <k...@g...com>

    W dniu 2018-01-17 o 13:49, Kris pisze:

> [...]
    październiku wodę spuszczasz, przedmuchujesz i zostawiasz tak do wiosny

    na domu bede montował, na zime wode spuszczam
    czytalem ze niektore od slonca głupieja

  • 8. Data: 2018-01-17 14:21:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 stycznia 2018 14:03:13 UTC+1 użytkownik karwafak napisał:

    > na domu bede montował, na zime wode spuszczam

    W domu gdzieś w garażu nie masz możliwości?
    Zaraz za głównym wodomierzem chociażby?

    > czytalem ze niektore od slonca głupieja

    A tego to nie słyszałem, moze ktoś bardziej obeznany w temacie się wypowie

  • 9. Data: 2018-01-17 14:27:11
    Od: karwafak <k...@g...com>

    kran na ogrodek mam z boku domu i tam musze zamontowac

  • 10. Data: 2018-01-17 14:45:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 stycznia 2018 14:27:12 UTC+1 użytkownik karwafak napisał:
    > kran na ogrodek mam z boku domu i tam musze zamontowac

    Też tak mam ale do kranu idzie przeciez rura od głównego wodomierza i mój wodomierz
    "ogrodowy" mam zamontowany zaraz za głównym.