  • 1. Data: 2017-01-14 00:21:55
    Temat: jakie buty kupić
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    sprawdzone, które nie katują stóp. Kamaszki, muszą zakrywać kostkę.
    Blacha ma być tylko nad palcami. Czy do Juli warto iść czy szkoda
    zachodu? W moich obecnych po 8godz pracy umieram z bólu pięt.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2017-01-14 08:06:15
    Temat: Re: jakie buty kupić
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Na budowę?
    Brałbym jednak z podeszwą przeciwprzebiciową (przeciw gwoździom w deskach itp.).
    Dla elektryka też odpowiednia podeszwa izolacyjna.

    -----

  • 3. Data: 2017-01-15 13:19:12
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    http://www.baseprotection.pl/grupy/record.htm

  • 4. Data: 2017-01-15 15:37:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Smieszne jest to ze zrobili takie buty robocze ze mozna wnich wyjsc na zakupy i
    sensacji sie nie wzbudza ani nie czuje sie czlowiek odmiencem. Poza tym przy lagodnym
    uzywaniu sa prawie wieczne. Mam buty robocze zimowe, kupilem chyba w LM z cztery lata
    temu. Wkladka jak w wojskowych buciorach zeby stopa sie nie pocila i zeby bylo
    jednoczesnie cieplo. Od spodu zimowy bieznik. Na dodatek po zawiazaniu szczelne. Poza
    tym wygodne.