  • 1. Data: 2019-04-28 23:14:49
    Temat: już kwitną
    Od: Dirko <j...@w...pl>

    Jeszcze kwiecień a tu zaczynają kwitnąć kasztanowce.
    Pozdrawiam!

    --
    Ja...cki

  • 2. Data: 2019-04-28 23:20:43
    Temat: Re: już kwitną
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Jeszcze kwiecień a tu zaczynają kwitnąć kasztanowce.

    Maturzyści będą lepiej przygotowani, jeśli wcześniej
    rozpoczną naukę.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2019-04-29 23:40:55
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 28.04.2019 23:14, Dirko pisze:

    > Jeszcze kwiecień a tu zaczynają kwitnąć kasztanowce.

    Pewnie na San Escobar. W Polsce kwitną (i szumią) kasztany,
    jak śpiewała Magda Umer: "Już szumią kasztany, kasztany i bzy..."
    Czas kwitnienia (i szumienia) wyznaczany jest przez matury.

  • 4. Data: 2019-05-06 19:11:47
    Od: Dirko <j...@w...pl>

    W dniu 29.04.2019 o 23:40, collie pisze:

> [...]
    > Czas kwitnienia (i szumienia) wyznaczany jest przez matury.
    >
    > Ona temu winna, ona temu winna posmarować się powinna.

    Pozdrawiam!

    --
    Ja...cki

  • 5. Data: 2019-05-06 20:04:18
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 6.05.2019 19:11, Dirko pisze:

    > Ona temu winna, ona temu winna posmarować się powinna.

    Ty jak Jarosław Sokołowski z "lodowatą wodą idącą do góry"
    na pl.misc.budowanie: słyszałeś, że gdzieś coś śpiewają,
    tylko nie wiesz na jakim weselu, i co.

  • 6. Data: 2019-05-09 21:53:37
    Od: Dirko <j...@w...pl>

    W dniu 28.04.2019 o 23:14, Dirko pisze:
    > Jeszcze kwiecień a tu zaczynają kwitnąć kasztanowce.
    > Pozdrawiam!

    Przemarzły młode liście i pąki orzechów włoskich, miłorzęby, cytryniec,
    nie wspominając o wystających nad ziemią liści ziemniaków wczesnych u
    sąsiadów.

    Pozdrawiam!

    --
    Ja...cki

  • 7. Data: 2019-05-09 22:07:59
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Przemarzły młode liście i pąki orzechów włoskich, miłorzęby,
    > cytryniec, nie wspominając o wystających nad ziemią liści
    > ziemniaków wczesnych u sąsiadów.

    Z wyżej wzmiankowanych u mnie tylko miłorząb. Nie przemarzł.
    Nic co mi rośnie, nie przemarzło.

    --
    Jarek