  • 1. Data: 2014-10-23 08:21:14
    Temat: kafelkowanie. Co oni kładą na podłogę?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam

    Czeka mnie kafelkowanie. W związku z tym, przygotowuję się teoretycznie.
    szukam też możliwości usztywnienia podłogi. moim zdaniem osb nie jest
    idealnym rozwiązaniem, bo po dłuższym czasie odkształci się miejscowo
    jak mokry papier.
    Na filmiku majster kładzie coś na podłogę, właśnie na osb. Czy wiece
    może co to jest?
    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2014-10-23 10:08:14
    Temat: Re: kafelkowanie. Co oni kładą na podłogę?
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message
    > [...]
    > Na filmiku majster kładzie coś na podłogę, właśnie na osb. Czy wiece może co
    > to jest?

    Fajny ten filmik ;)
    Masz może więcej linków podobnych to tego ? :P

  • 3. Data: 2014-10-23 10:17:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Aleksander wrote:

    > "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message
    >
    > Fajny ten filmik ;)
    > Masz może więcej linków podobnych to tego ? :P

    proszę:

    i jeszcze ten:

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2014-10-23 11:10:38
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szukam też możliwości usztywnienia podłogi. moim zdaniem osb nie jest
    > idealnym rozwiązaniem, bo po dłuższym czasie odkształci się miejscowo jak

    nooo, taką masz teorię. A popartą może czymś? Film niezły, naprawde wciąga.

    b.

  • 5. Data: 2014-10-23 12:54:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Aleksander pisze tak:

    > Fajny ten filmik ;)
    > Masz może więcej linków podobnych to tego ? :P

    mnie się zacina :( jakie masz kodeki?

    --
    Piotr

  • 6. Data: 2014-10-23 16:28:47
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    przepraszam, rano było, jeszcze się nie obudziłem. Oto filmik:

    http://www.youtube.com/watch?v=MRGKDAAR_tM

    ToMasz

  • 7. Data: 2014-10-23 16:46:43
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 października 2014 16:28:48 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
    > przepraszam, rano było, jeszcze się nie obudziłem. Oto filmik:
    > http://www.youtube.com/watch?v=MRGKDAAR_tM

    Wyglada jak zwykla plyta kg.. Ale to pewnie jakis amerykanski wynalazek :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2014-10-23 16:57:50
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 23 października 2014 08:21:15 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    > jak mokry papier.
    > Na filmiku majster kładzie coś na podłogę, właśnie na osb. Czy wiece

    Wonderboard lite - płyty włókno-cementowe

  • 9. Data: 2014-10-23 17:19:46
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Wonderboard lite - płyty włókno-cementowe

    Polscy kontraktorzy nie przepadali za tym materiałem.
    Przynajmniej u tych co ja pracowałem.
    Uważali że jest zbyt amerykański znaczy się szajsowaty.
    Mi kazali kłaść pod płytki durock- płyty z cementu
    owinięte w siatkę "plastikową"

  • 10. Data: 2014-10-23 18:31:05
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 23.10.2014 17:19, Bolko pisze:
> [...]
    (...)
    > Mi kazali kłaść pod płytki durock- płyty z cementu
    > owinięte w siatkę "plastikową"

    Czy jest jakiś tani odpowiednik sprzedawany w Polsce?
    ToMasz