  • 1. Data: 2018-04-17 02:12:59
    Temat: kanalizacja wewnętrzna vs rury pomarańczowe
    Od: rjka <r...@o...pl>

    kanalizacja wewnętrzna (piony i przyłącza do wc głównie) z rur
    pomarańczowych - błąd ? czy bez znaczenia

    zostało mi trochę rur 110 i się zastanawiam czy np pomarańczowe rury
    mają większe tarcie bardziej przenoszą dźwięki od szarych itp
    czy nic takiego nie ma miejsca i mogę je zastosować
    dodam jeszcze że się zdziwiłem bo w sklepie szare są droższe od
    pomarańczowych

  • 2. Data: 2018-04-17 07:23:49
    Temat: Re: kanalizacja wewnętrzna vs rury pomarańczowe
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 kwietnia 2018 02:12:35 UTC+2 użytkownik rjka napisał:
> [...]
    > czy nic takiego nie ma miejsca i mogę je zastosować
    > dodam jeszcze że się zdziwiłem bo w sklepie szare są droższe od

    pomaranczowe zwykle maja grubsze scianki i tyle. Mozesz dac.

    b.