  • 1. Data: 2016-01-01 14:09:24
    Temat: kiedy płacicie podatek za dom?
    Od: melkis <m...@w...pl>

    Przychodzi coś pocztą czy mam iśc do Urzędu Miasta ??

  • 2. Data: 2016-01-03 23:06:29
    Temat: Re: kiedy płacicie podatek za dom?
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Przychodzi coś pocztą czy mam iśc do Urzędu Miasta ??

    Przychodzi pocztą.
    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2016-01-03 23:36:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Grzexs napisał:

    > Przychodzi pocztą.

    Albo przynosi do domu "pospolite ruszenie urzędnicze", czyli burmistrz
    (wójt, prezydent) goni po domach z tymi kwitami wszystkich urzędników,
    jakich ma w magistracie. U mnie w zeszłym roku tak było po raz pierwszy,
    w tym roku pewnie będzie tak samo. Gdzie indziej wpadli na to wcześniej.
    Podobno tak jest taniej. Ile kosztuje godzina pracy urzędnika, a ile
    chłopca na posyłki, w to nie wnikam. Bo że kompetencje mają podobne, to
    wiem.

    Jarek

    --
    Amerykanie potrzebują telefonu, ale my nie. W Anglii mamy pod dostatkiem
    chłopców na posyłki.