  • 1. Data: 2012-07-19 10:06:51
    Temat: klej w piance do betonu komórkowego
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Witam,

    poszukuję kleju w piance do betonu komórkowego. Może nawet niekoniecznie w
    piance, ale taki aby można go było zaaplikować w trudno dostępne miejsca,
    więc najlepiej wężykiem wpsikać.

    Potrzebuję tego kleju aby wzmocnić ścianki działowe, które są z 12cm betonu
    komórkowego (na klej biały, Alpol bodajże). Murarze moim zdaniem dali za
    mało kleju w niektórych miejscach. Ścianki działowe wyglądają na mało
    stabilne - chcę je wzmocnić. Są też słabo związane ze ścianami nośnymi.

    Co zastosować? Jest w ogóle taki klej? Cena nie gra roli, bo potrzebuję go
    niewiele...

    Pozdrawiam,
    BWP

  • 2. Data: 2012-07-19 16:29:46
    Temat: Re: klej w piance do betonu komórkowego
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    in message news:ju8f6s$qpf$1@usenet.news.interia.pl...
> [...]
    > nośnymi.
    >
    > Co zastosować? Jest w ogóle taki klej? Cena nie gra roli, bo potrzebuję go

    heh no widzisz :-) Styropian na ramkę ale ściany się walą :-)
    Trzeba mieć oczy dookoła głowy. Czemu nie dajesz nam zdjęć z budowy do
    skomentowania? Też sie uparłeś, że wiesz lepiej :-)

  • 3. Data: 2012-07-19 17:01:46
    Od: "Piotr " <c...@N...gazeta.pl>

    :

> [...]
    >
    > Co zastosować? Jest w ogóle taki klej? Cena nie gra roli, bo potrzebuję go

    Jeśli nie wsadzili choćby gwoździa między działową a nośną to sam zamocuj
    kątowniki lub chociażby kawałki blachy perforowanej zgiętej w pół(mogą być z
    uchwytów ES do mocowania profila sufitowego). Zwykła niskorozprężna piana z
    wężykiem będzie też pomoże, ale odkurzyć i zwilżyć trzeba powierzchnię przed
    aplikacją. Jeśli ściana pracuje na środku to albo do rozebrania, albo do
    zazbrojenia siatką elewacyjną po całości. Do głowy przychodzi mi jeszcze
    wkręcenie po skosie między bloczki długich wkrętów, ale tego to by chyba
    poszło kilkanaście sztuk na m2 :)

  • 4. Data: 2012-07-19 17:58:47
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości
    > heh no widzisz :-) Styropian na ramkę ale ściany się walą :-)

    A co ma piernik do wiatraka? Ścianek działowych nie ocieplałem styropianem
    :)

    Zdjęcia ścianek cały czas są w moim dzienniku. Sam oceń czy się walą :)

    Są kiepsko pomurowane, więc chcę samodzielnie je trochę poprawić i wzmocnić
    zanim wejdą tynkarze.

    > Trzeba mieć oczy dookoła głowy. Czemu nie dajesz nam zdjęć z budowy do
    > skomentowania? Też sie uparłeś, że wiesz lepiej :-)

    Ostatnio nie robiłem zdjęć, bo mi się nie chce i czasu brak. Kończę właśnie
    elektrykę. Ocieplam poddasze, porządkuję teren wokół domu i inne ważne 1000
    robót. Dużo robię sam, więc idzie koszmarnie wolno...

    Ale zdjęcia zrobię, to pooceniasz.

  • 5. Data: 2012-07-19 21:57:25
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    wiadomości news:ju8f6s$qpf$1@usenet.news.interia.pl...
> [...]
    > nośnymi.
    >
    > Co zastosować? Jest w ogóle taki klej? Cena nie gra roli, bo potrzebuję go

    Ja bym dał siatkę metalową o drobnych oczkach mocowaną do tej działówki
    i dał dość mocny klasyczny tynk.
    Tomek.

  • 6. Data: 2012-07-20 08:33:39
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "Piotr " <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli nie wsadzili choćby gwoździa między działową a nośną

    Jakieś tam gwoździe siedzą, ale wydaje mi się to niewystarczające.

    > to sam zamocuj
    > kątowniki lub chociażby kawałki blachy perforowanej zgiętej w pół(mogą być
    > uchwytów ES do mocowania profila sufitowego).

    Na gwoździe?

    > Zwykła niskorozprężna piana z
    > wężykiem będzie też pomoże, ale odkurzyć i zwilżyć trzeba powierzchnię
    > przed
    > aplikacją. Jeśli ściana pracuje na środku

    Co to znaczy pracuje na środku? Gdy energiczniej uderzę w taką ścianę ręką,
    to wyczuwa się drżenie całej ściany...

    Siatkę trzeba będzie dać.

  • 7. Data: 2012-07-20 08:34:38
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "Tomek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ja bym dał siatkę metalową o drobnych oczkach mocowaną do tej działówki
    > i dał dość mocny klasyczny tynk.

    Tak, siatkę dam. Tynk będzie cementowo - wapienny. Siatkę się wtapia w tynk
    tak jak przy elewacji?

  • 8. Data: 2012-07-20 11:21:45
    Od: "Boban" <b...@N...gazeta.pl>

    brunet.wp <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    ERY> napisał
    (a):

> [...]
    > mało kleju w niektórych miejscach. Ścianki działowe wyglądają na mało
    > stabilne - chcę je wzmocnić. Są też słabo związane ze ścianami nośnymi.

    Żadną pianką ściany nie usztywnisz.

  • 9. Data: 2012-07-20 16:13:27
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    wiadomości news:juau5u$nqf$1@usenet.news.interia.pl...

    > Tak, siatkę dam. Tynk będzie cementowo - wapienny. Siatkę się wtapia w
    > tynk tak jak przy elewacji?

    Nie. To inna siatka i nie klej a zaprawa.
    Mocuje się siatkę gwoźdźmi (dobrze jakby
    wszystko było ocynkowane), na to mocny szpryc, a
    po związaniu obrzut i gładź lub białkowanie.
    T.

  • 10. Data: 2012-07-22 12:43:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomek wrote:
> [...]
    > Mocuje się siatkę gwoźdźmi (dobrze jakby
    > wszystko było ocynkowane), na to mocny szpryc, a
    > po związaniu obrzut i gładź lub białkowanie.

    tzw siatka rabitza