  • 1. Data: 2019-07-15 20:45:43
    Temat: kociol KLLIMOSZ MULTIKOMBI S
    Od: "pierdofon" <q...@m...pl>

    Co Szanowne Grono myśli o tym kotle?

    https://www.klimosz.pl/oferta/kotly-5-klasy/klimosz-
    multicombi-32-s-z-palnikiem-rynnowym

    podoba mi sie , ze żeliwny, cena ujdzie, pasuje mi do kotłowni
    geometrycznie, ma pellet, jak sie upre to na drewno też.

  • 2. Data: 2019-07-15 20:52:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    Chyba nie ma certyfikatu Ecco projekt więc dotacji z "czystego powietrza" nie
    wyrwiesz

  • 3. Data: 2019-07-16 07:50:13
    Temat: Re: kociol KLLIMOSZ MULTIKOMBI S
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    o ile mniej wiecej prawde pisza o sprawnosci, niech bedzie ze w to
    wierze..., to spaliny beda bardzo zimne.
    jaki masz komin? wytrzyma skropliny?
    bo tu juz bedzie podobnie jak przy gazie....

  • 4. Data: 2019-07-16 09:14:07
    Od: "pierdofon" <q...@m...pl>

    o cholera... no o tym nie pomyślałem.
    komin murowany, stary, cegła pełna, otynkowany z zewnątrz.