  • 1. Data: 2018-05-23 20:12:43
    Temat: kominy do oceny
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam

    robią nam (wspólnota) kominy. wlazłem na dach, patrzę, a oni zostawili
    wylaną czapę komina, świeży beton, 3cm maks, na bezpośrednie działanie
    słońca. popękał. Czy tak może być, czy mają to poprawić, czy skuć? Coś
    tak czuje że administrator ma "działe" w tym kontrakcie i niczego nie widzi.

    https://www.fotosik.pl/zdjecie/dc54d5c3580c3c5a

    ToMasz

  • 2. Data: 2018-05-23 20:24:24
    Temat: Re: kominy do oceny
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2018 o 20:12 ToMasz <t...@p...fm.com.pl> pisze:

> [...]
    > słońca. popękał. Czy tak może być, czy mają to poprawić, czy skuć? Coś
    > tak czuje że administrator ma "działe" w tym kontrakcie i niczego nie

    A na to nie pójdzie jeszcze blacha?
    Słabo coś im poziomy wyszły...

    TG

  • 3. Data: 2018-05-23 20:26:48
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 23 maja 2018 20:12:45 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    > tak czuje że administrator ma "działe" w tym kontrakcie i niczego nie widzi.

    Naprawić się da:
    https://pol.sika.com/pl/refurbishment-redirect/sika-
    refurbishment-solutions/02a007/02a007sa02.html

    + odpowiedni pompa iniekcyjna.

    Pytanie czy taniej nie wyjdzie skuć.