  • 1. Data: 2020-08-10 14:45:24
    Temat: kostka granitowa i basen
    Od: uciu <a...@g...com>

    Miejsce gdzie ma byc basen stelażowy wyłożone jest kostką granitowa (nowa - ostre
    krawędzie...ale jest poziom).

    Co dać pod basen by nie przebić dna?

    Pianomat?
    Jakieś styro 2cm?

    Czy jest coś lepszego?

    PS)
    to jedyne miejsce gdzie może basen stać :-)

    uciu

  • 2. Data: 2020-08-10 16:28:20
    Temat: Re: kostka granitowa i basen
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    poniedziałek, 10 sierpnia 2020 o 14:45:26 UTC+2 uciu napisał(a):
    Jeśli na stałe to nie lepiej wylać trochę betonu?
    K.

  • 3. Data: 2020-08-10 16:31:13
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Kadar Oszmanski napisał:

    > Jeśli na stałe to nie lepiej wylać trochę betonu?

    Podejrzewam, że nie na stałe i jestem pewien, że nie lepiej.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2020-08-10 17:48:06
    Od: budynPL <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 sierpnia 2020 14:45:26 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
    > Miejsce gdzie ma byc basen stelażowy wyłożone jest kostką granitowa (nowa - ostre
> [...]

    stary dywan, po sezonie do śmieci

    b.

  • 5. Data: 2020-08-10 21:25:57
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 sierpnia 2020 17:48:08 UTC+2 użytkownik budynPL napisał:

    > stary dywan, po sezonie do śmieci
    >

    > b.

    Powiem Ci, że tak tez myślałem... nawet mam 2 stare dywany....ale chciałbym by było
    bardziej estetycznie:-)

    uciu

  • 6. Data: 2020-08-10 21:26:59
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 sierpnia 2020 16:28:21 UTC+2 użytkownik Kadar Oszmanski
    napisał:
    > poniedziałek, 10 sierpnia 2020 o 14:45:26 UTC+2 uciu napisał(a):
    > Jeśli na stałe to nie lepiej wylać trochę betonu?
    > K.

    W Twoim klimacie by był betonowy, w Polce raczej stelaż na 3 miesiące i out na strych
    :-)

    uciu

  • 7. Data: 2020-08-10 21:36:42
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    uciu napisał:

    > Powiem Ci, że tak tez myślałem... nawet mam 2 stare dywany....
    > ale chciałbym by było bardziej estetycznie:-)

    No to może nowy dywan? Perski.

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2020-08-10 22:08:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6092b6d8-f88b-4bef-8473-cd69485e1981o@googlegr
    oups.com>
    user budynPL pisze tak:

    > stary dywan, po sezonie do śmieci

    Szedłem wgłąb wątku podekscytowany i
    nie zawiodłem się, że mądrość ludowa będzie miała
    taki soluszyn, że się fizjologom nie śniło :)

    --
    Piter

    maly oszust sprzedaje garnki staruszkom
    wielki oszust wizje bogatego kraju

  • 9. Data: 2020-08-21 10:48:12
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    W dniu 10.08.2020 o 14:45, uciu pisze:
> [...]
    >
    > Czy jest coś lepszego?
    >
    > PS)
    > to jedyne miejsce gdzie może basen stać :-)

    Ja pod swój na płytkach betonowych dałem pozostały styropian 5cm. W
    basenie rewelka, miękko, dzieci skaczą i nogi nie bolą od betonu

    CezaryT

  • 10. Data: 2020-08-21 13:49:36
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2020-08-10 o 14:45, uciu pisze:
> [...]
    >
    > Czy jest coś lepszego?
    >
    > PS)
    > to jedyne miejsce gdzie może basen stać :-)

    Folia HDPE dość droga ale jak weźmiesz nie grubszą jak 1,0 mm cena
    będzie znośna.
    PS wydłużalność przy zerwaniu w zależności od typu dochodzi do 700% ;)
    Pozostaje kwestia tych kantów folia niestety nie zniweluje ich i będzie
    jednak pod stopami czuć te kanty. Inna opcja wykładzina PCV tania i gruba ;)

    Robak