  • 1. Data: 2018-02-11 14:41:47
    Temat: koszt opłat za energię przy fotowoltaice
    Od: chudy <c...@g...at>

    Mam pytanie do osób, które założyły instalację fotowoltaiczną:
    Ile płaciliście za prąd przed jej instalacją a ile po?
    Interesuje mnie jaki jest realny spadek kosztów za energię elektryczną z
    zupełnym pominięciem kosztów samej instalacji.
    Czy opłaty w zimie znacząco różnią się od tych latem?
    pozdrawiam - chydy

  • 2. Data: 2018-02-11 21:28:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na stronie
    http://pvmonitor.pl/
    sa monitorowane male istalacje. Ogolnie wyglada to tak ze tyle ile mocy ma instalacje
    w watach tyle mniej wiecwj daje rocznie energii w kilowatogodzinach. Np bateria
    sloneczna 2000W da rocznie 2000kWh. Przy tych danych mozes sobie sam obliczyc to o co
    pytasz.

  • 3. Data: 2018-04-16 23:56:29
    Temat: Re: koszt opłat za energię przy fotowoltaice
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    bateria sloneczna 2000W da rocznie 2000kWh. Przy tych danych mozes sobie sam obliczyc

    Taka bateria pracuje cały czas z pełną mocą - dzień, noc, lato, zima,
    słońce, chmury, deszcz, smog?

    Kiedy w domu nie korzystamy z prądu (bo nas np. nie ma), to chyba
    oszczędności są niewielkie?

  • 4. Data: 2018-04-17 04:00:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Do mnie rozmawiasz?

  • 5. Data: 2018-04-17 12:19:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 kwietnia 2018 23:56:28 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

    > Taka bateria pracuje cały czas z pełną mocą - dzień, noc, lato, zima,
    > słońce, chmury, deszcz, smog?
    >
    > Kiedy w domu nie korzystamy z prądu (bo nas np. nie ma), to chyba
    > oszczędności są niewielkie?

    Są możliwości odsprzedawania nadwyżek operatorowi(za 80% ceny)
    Wpisz w Google "prosument"

  • 6. Data: 2018-05-13 09:36:34
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-17 o 12:19, Kris pisze:

    > Są możliwości odsprzedawania nadwyżek operatorowi(za 80% ceny)

    Zapewne są możliwości odsprzedawania.
    Sprzedałeś jakąś energię - ktoś ci zapłacił?
    Czy słyszałeś o tym w radio?

    > Wpisz w Google "prosument"

    Musi być koniecznie google?

  • 7. Data: 2018-05-13 18:13:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 maja 2018 09:36:34 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

    > Zapewne są możliwości odsprzedawania.
    > Sprzedałeś jakąś energię - ktoś ci zapłacił?

    Jakiej odpowiedzi oczekujesz?
    > Czy słyszałeś o tym w radio?

    > Musi być koniecznie google?

    Mozesz i w swoim kalendarzu wpisać czy nawet węglem na lodówce
    Ale w wolnej chwili daj znać co tam wyszło w wynikach