  • 1. Data: 2018-02-11 14:41:47
    Temat: koszt opłat za energię przy fotowoltaice
    Od: chudy <c...@g...at>

    Mam pytanie do osób, które założyły instalację fotowoltaiczną:
    Ile płaciliście za prąd przed jej instalacją a ile po?
    Interesuje mnie jaki jest realny spadek kosztów za energię elektryczną z
    zupełnym pominięciem kosztów samej instalacji.
    Czy opłaty w zimie znacząco różnią się od tych latem?
    pozdrawiam - chydy

  • 2. Data: 2018-02-11 21:28:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na stronie
    http://pvmonitor.pl/
    sa monitorowane male istalacje. Ogolnie wyglada to tak ze tyle ile mocy ma instalacje
    w watach tyle mniej wiecwj daje rocznie energii w kilowatogodzinach. Np bateria
    sloneczna 2000W da rocznie 2000kWh. Przy tych danych mozes sobie sam obliczyc to o co
    pytasz.

REKLAMA