  • 1. Data: 2019-09-12 15:23:06
    Temat: kratka w garażu
    Od: uciu <a...@g...com>

    Garaż 2 stanowiskowy (ale w praktyce będzie tam stało 1 auto...czasem)
    W bryle budynku, na płycie fundamentowej
    W podłodze ogrzewanie podłogowe (na wszelki wypadek ) - nie było na razie używane.

    Potrzebuję poprawić w nim wentylację
    Pod sufitem mam kratkę fi150 podłączoną z grzybkiem na dachu
    Po drugiej stronie, przy bramie wykułem dziurę na rurę 125 - czy to nie za mało?
    Norma mówi, że wlot powinien mieć 0,04 m2 czyli rura f150-180..
    Mogę rozkuć dziurę i dać większą rura/kratkę ?

    Od środka planuje anemostat - by można było przykręcić jakby piździło ?

    Pozdrawiam
    uciu

  • 2. Data: 2019-09-12 17:51:24
    Od: Hans Kloss <l...@g...com>

    Brama garażowa czy szczelne drzwi? Jeśli brama segmentowa np. Hormana to wentylacji
    bedziesz mial sporo.

  • 3. Data: 2019-09-13 08:24:02
    Temat: Re: kratka w garażu
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 12.09.2019 17:51, Hans Kloss wrote:
    > Brama garażowa czy szczelne drzwi? Jeśli brama segmentowa np. Hormana to wentylacji
    bedziesz mial sporo.

    To masz jakieś złe doświadczenia najwyraźniej. Brama prosto z paczki na
    pewno nie będzie tak szczelna jak drzwi, ale byle rozlana woda w garażu
    schnie długo w porównaniu do tego gdy się choć trochę uchyli bramę.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2019-09-13 09:29:52
    Od: e...@g...com

    Wystarczajaco dobre lub zle, jak kto woli. Ani to cieple ani szczelne. Po kilku
    latach z paneli zrobiły się banany, zluszczyla zewnętrzną powłoka. Obecnie
    wymienione na nowe, pomimo gwarancji za montaż musiałem zapłacić 600 zł. Do tego
    przywieźli podrapane i nie mogę się do prosić o trochę farby w kolorze.

  • 5. Data: 2019-09-13 09:53:22
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 13.09.2019 09:29, e...@g...com wrote:
> [...]
    tego przywieźli podrapane i nie mogę się do prosić o trochę farby w kolorze.

    Możesz wrzucić zdjęcie, szczególnie z tym złuszczeniem i bananem?
    Standardowa 40mm?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz