  • 1. Data: 2015-07-14 15:56:34
    Temat: kuchenka mikrofalowa nie grzeje :(
    Od: roman <r...@o...pl>

    Witam
    Wczoraj działała , dzisiaj nie grzeje, nie wiem bo się znajomy bawił i
    nie wiem czy czegoś nie poprzestawiał w niej. Mikrofala Amica.
    Tależ się kręci, wiec chyba bezpieczniki ok.

  • 2. Data: 2015-07-14 17:31:55
    Temat: Re: kuchenka mikrofalowa nie grzeje :(
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    roman wrote:
    > Witam
    > Wczoraj działała , dzisiaj nie grzeje, nie wiem bo się znajomy bawił
    > nie wiem czy czegoś nie poprzestawiał w niej. Mikrofala Amica.
    > Tależ się kręci, wiec chyba bezpieczniki ok.

    może przestawił moc a może przestawił na grill - to na pewno twoja
    kuchenka ?

  • 3. Data: 2015-07-15 08:27:59
    Od: roman <r...@o...pl>

    W dniu 2015-07-14 o 17:31, Jeffrey pisze:

    > może przestawił moc a może przestawił na grill - to na pewno twoja
    > kuchenka ?

    patrzylem z instr obsl i wszystko jest tak jak powinno a nie grzeje

  • 4. Data: 2015-07-15 16:46:23
    Od: roman <r...@o...pl>

    bezpiecznik padł

  • 5. Data: 2015-07-31 08:05:38