  • 1. Data: 2016-06-25 23:25:24
    Temat: kwiat na drzewie -identyfikacja
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Koleżanka prosi mnie o nazwę drzewa, który ma takie kwiaty.
    https://picasaweb.google.com/110636404017483245604/6
    300242106430591185
    Nie mam pojęcia co za drzewo tak kwitnie.
    Może ktoś z Was zna ten kwiat i mi pomoże?

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2016-06-25 23:39:41
    Temat: Re: kwiat na drzewie -identyfikacja
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Krychy koleżanka prosi o nazwę drzewa, które ma takie kwiaty:

    Tulipanowiec ci to jest. Amerykański.

    Jarek

    --
    A taki był ładny, amerykański. Szkoda.

  • 3. Data: 2016-06-25 23:47:35
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    > Pani Krychy koleżanka prosi o nazwę drzewa, które ma takie kwiaty:

    300242106430591185

    > Tulipanowiec ci to jest. Amerykański.
    >
    > Jarek

    Dzięki Ci.
    Za nic nie przypomina mi kwiatu tulipana. Może trzeba patrzeć na kwiat
    od dołu?

    Pozdrawiam Krycha.

  • 4. Data: 2016-06-25 23:58:27
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Krycha napisała:

    > Dzięki Ci.
    > Za nic nie przypomina mi kwiatu tulipana. Może trzeba patrzeć na kwiat
    > od dołu?

    Na kwiat nigdy nie należy patrzeć z jednej strony. Na nic nie warto
    patrzeć z jednej strony.

    Jarek

    --
    Pewien kronopio znajduje na polu samotny kwiat. Już, już ma go zerwać, kiedy
    przychodzi mu na myśl, że jest to niepotrzebne okrucieństwo, więc klęka obok

  • 5. Data: 2016-06-26 00:35:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 25 Jun 2016 23:47:35 +0200, Krycha napisał(a):

    > Dzięki Ci.
    > Za nic nie przypomina mi kwiatu tulipana. Może trzeba patrzeć na kwiat
    > od dołu?

    Sugeruję wręcz przeciwnie :-)
    http://lekcjebotaniki.blogspot.com/2015/06/wzor-kwia
    towy-tulipan.html

  • 6. Data: 2016-07-06 08:32:03
    Od: l...@g...com

    > Sugeruję wręcz przeciwnie :-)
    > http://lekcjebotaniki.blogspot.com/2015/06/wzor-kwia
    towy-tulipan.html

    Nie należy nikogo pozbawiać narządów do rozmnażania,ani roślin,ani zwierząt.
    Ludzi,tez nie.

  • 7. Data: 2016-07-06 12:17:48
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 5 Jul 2016 23:32:03 -0700 (PDT), l...@g...com napisał(a):

    towy-tulipan.html

    > Nie należy nikogo pozbawiać narządów do rozmnażania,ani roślin,ani zwierząt.
    > Ludzi,tez nie.

    Hę?
    :-)