  • 1. Data: 2014-10-28 20:09:50
    Temat: latarka
    Od: Marcin Ł <k...@g...pl>

    hej
    prosba o pomoc w wyborze latarki
    wybor jest duzy a ja przez ponad 30 lat obylem sie bez tego typu urzadzen.
    jaka firma? moc? na co zwrocic uwage?
    latarka jest mi potrzebna na budowie domu.
    na wiosne zamontuje lampe z przodu domu ale i tak sie przyda.
    na allegro znalazlem cos takiego
    temat niby laicki ale nie chce kupic badziewia i grzeznac w blocie jak do
    tej pory w nocy.

    http://allegro.pl/latarka-akumulatorowa-hq-silverlin
    e-kurier-gratis-i4725062549.html

  • 2. Data: 2014-10-28 20:32:30
    Temat: Re: latarka
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Tylko idź najpierw po prowiant.
    I żeby nie było, że nie ostrzegałem:)

    http://www.torch.pl/forum/
    --
    Qlfon, Lublin

  • 3. Data: 2014-10-28 20:36:47
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 października 2014 20:09:50 UTC+1 użytkownik Marcin Ł napisał:
> [...]
    > na allegro znalazlem cos takiego
    > temat niby laicki ale nie chce kupic badziewia i grzeznac w blocie jak do

    Tez mialem kiedys taka duza, chinska, z kabelkiem do ladowania, ale szybko zepsul sie
    wylacznik/włącznik.
    Pozniej kupilem dwie male (dla zony i dla mnie), tez chinskie, kazda po 10 zl na
    targu .
    Maja takie sprytne wysuwane bolce do ladowania w gniazdku, i zaroweczki LEDowe.
    Zupelnie wystarczaja do roznych celow, dlugo swieca ( jest przelacznik 2/4 LEDy) i
    nie mam problemow z bateriami.

  • 4. Data: 2014-10-28 20:55:53
    Od: Marcin Ł <k...@g...pl>

    Użytkownik "Qlfon" napisał w wiadomości grup

    Tylko idź najpierw po prowiant.
    I żeby nie było, że nie ostrzegałem:)

    http://www.torch.pl/forum/
    --
    Qlfon, Lublin

    motyla noga to jakas sekta latarkowa na tym forum :)

    pozdro ale kolegi z Lublina ;)

  • 5. Data: 2014-10-28 21:16:13
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Marcin Ł wrote:
    > hej
    > prosba o pomoc w wyborze latarki
    > wybor jest duzy a ja przez ponad 30 lat obylem sie bez tego typu

    Ta padnie szybciej niz myslisz, to kupowanie smiecia -> tani akumulator, bez
    ukladu kontrolujacego ladowanie (zarzniesz nawet nie zauwazajac). Swiatla daje
    sporo, bardzo duzo ale to nie wiem 10 minut i juz koniec? LOL no i ta ciut
    droga -> reklamujesz to?

    Dobre i tanie sa np z chin (DX.com), tez nie idealne ale za 100zl masz cos co
    nawet odbite od sciany razi. Na budowie latareczka z 4 ledami 5mm :D wkladana
    do kontaktu (kolega obok) moze sobie poswiecisz w wywiercona dziure na kolek by
    sprawdzic czy juz trafiles w kable czy sie udalo ominac.

    Nie bede tracil czasu, wejdz na fora odpowiednie i czytaj.

  • 6. Data: 2014-10-28 21:26:51
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Jest, ale są tam ludzie którzy naprawdę maja wiedzę. Sam byłem
    zaskoczony tym, że ludzie mogą się interesować takimi rzeczami jak
    latarki czy np. noże:) (http://forum.knives.pl/)

    --
    Qlfon, Lublin

  • 7. Data: 2014-10-28 22:04:51
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 28.10.2014 20:09, Marcin Ł pisze:
    > hej
    > prosba o pomoc w wyborze latarki
    Najogólniej: Królują diody, niestety marne. najwięcej światła w
    porównaniu do zużycia energii uzyskasz z jednej diody. jasne że
    najlepiej cree, ale dobre imitacje też mogą być. Njtaniej i
    najkorzystniej jest to zasilać z ogniw typu 18650. bo są względnie
    tanie, a własciwie tanie jak barszcz, dostępne i lekkie. JA dużo pisałem
    na temat latarek na grupie rowerowej. porządna latarka rowerowa kosztuje
    45zł do tego akumulatorek 15zł i ładowarka 15zł. Ostatnio do łask
    wróciły lampy czołówki. lampa na czole - akumulatory za głową. takie
    rozłożenie masy, poprawia wygodę noszenia tego na głowie. cena ok 60zł
    (plus akumulatory i ew ładowarka)
    Odradzam kupowanie na allegro i w supermarketach. ( w każdym razie
    niesprawdzonych produktów) Również na grupie rowerowej robiłem
    porównanie porządnej lampy i takiej z tesko. miały identyczne obudowy,
    ale inne diody i tym samym inną jasność.
    ToMasz

  • 8. Data: 2014-10-29 00:01:12
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 października 2014 20:09:50 UTC+1 użytkownik Marcin Ł napisał:

    > http://allegro.pl/latarka-akumulatorowa-hq-silverlin
    e-kurier-gratis-i4725062549.html

    Kup sobie jakas dobra LEDowa czolowke - wygodne w uzytkowaniu (nie zajmuje rak)
    i przyda sie takze po budowie :) Taki kloc bedzie bardzo niewygodny - jedna
    reka "out".
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2014-10-29 09:42:53
    Od: krak <s...@g...pl>

    Polecam czołówkę Mactronic HLS-K2R. Kupowałem za ok. 100 zł. Na 3
    baterie/akumulatory AA. Dobre światło, nie jest wcale ciężka no i ręce
    wolne.
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2014-10-29 12:20:35
    Od: "Tomaszek" <w...@b...o_n_e.t.pl>

    Ja kupilem prawie dwa lata temu w TK max primusa i jestem zadowolony.
    http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=9191

    Mala latarka z jedna solidna diodą, przeceniona z 200 na ok 59zł
    Mozna w kieszeni nosic czy w aucie gdzieś położyc.
    Jest bardzo duzo dajnych latarek róznych marek!
    To co wysłałeś to niezłe bydle, do samoobrony dobre ;) Ale może akurat taką
    duża potrzebujesz?

    Polecam jakąś małą markową latareczke
    Do tego akumulator i ladowarka i masz na kilka lat zabawke jak sie patrzy
    Czasem są zestawy latarka z akumulatorem