  • 1. Data: 2017-07-16 17:27:57
    Temat: malowanie...
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Chcę pomalować sobie pokój. Do tej pory jest to "wybuch w mleczarni",
    czyli wszystko na biało. Chcę to zmienić i sufit zostawić biały, a na
    ścianę dać kolor. Jak najłatwiej i dobrze rozgraniczyć malowanie sufitu
    i ścian? Chodzi mi o wytyczenie linii rozgraniczającej. Biały ma kilka
    cm wchodzić na ścianę. Przejścia między ścianą a sufitem są niestety
    zaokrąglone, jedno i drugie nie grzeszy protością.
    W tej chwili jest tak
    https://hostmat.eu/images/88165963626793254838.jpg

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 2. Data: 2017-07-17 08:56:55
    Temat: Re: malowanie...
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 16.07.2017 o 17:27, Big Jack pisze:
> [...]
    > cm wchodzić na ścianę. Przejścia między ścianą a sufitem są niestety
    > zaokrąglone, jedno i drugie nie grzeszy protością.

    To zaokraglenie zabija najrozsadniejsze wyjscie czyli przyklejenie
    listew styropianowych. Do tych obłości to sie nie da. Pozostaje wiec
    pomalowac sufit i kawalek scian na docelowy bialy kolor. Poczekac az
    wyschnie porzadnie. Wytyczyć sobie linie odciecia przy pomocy poziomicy
    albo zyłki. Przykleic wedlug tej linii tasme malarska (ale jakiegos blue
    dolphina albo tese - nie najtansza marketowa bo oderwie farbe ).
    Pomalowac sciany na kolor i od razu ostroznie oderwac tasme. Jesli
    odejdzie troche farby z tasma to malym pedzelkiem uszkodzenia mozna
    naprawic

  • 3. Data: 2017-07-17 14:05:38
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2017-07-16 17:27, Big Jack pisze:
    Jak najłatwiej i dobrze rozgraniczyć malowanie sufitu
    > i ścian?

    Dobra taśmą malarską do odcięć naklejona na ścianę.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2017-07-17 14:07:25
    Od: z <...@...pl>

    Kiedyś miałem to rozegrane odwrotnie.
    Cienka listewka styropianowa przyklejona do sufitu. :-)

  • 5. Data: 2017-07-18 09:33:01
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    f-kr.edu.pl
    *krak* napisał(-a):

    > Dobra taśmą malarską do odcięć naklejona na ścianę.

    W wiadomości
    ws.atman.pl

  • 6. Data: 2017-07-18 12:43:25
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2017-07-18 09:33, Big Jack pisze:
    ig Jack* napisał(-a):

> [...]
    Linię wyznaczy dolna krawędź taśmy naklejonej wzdłuż łączenia
    sufit-ściana. Szerokość taśmy to min. 3 cm i zaokrąglenia nie będą
    przeszkadzać, ponieważ taśm jest miękka i można nią dowolnie
    operować-ważne zeby dolna krawędź była prostą linią.
    Malujesz sufit i górę ściany ponad szerokość taśmy, potem kleisz ją i
    malujesz ścianę zachodząc na taśmę. Odklejasz i masz linię rozgraniczającą.