  • 1. Data: 2016-04-27 11:06:57
    Temat: malowanie ogrodzenia kutego - jaka cena
    Od: michael <m...@w...eu>

    jaka cena jest za malowanie ogrodzenia kutego ? (raczej pistoletem)

  • 2. Data: 2016-04-27 11:17:21
    Temat: Re: malowanie ogrodzenia kutego - jaka cena
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-04-27 o 11:06, michael pisze:

    > jaka cena jest za malowanie ogrodzenia kutego ? (raczej pistoletem)

    Ile kosztuje samochód? (raczej jeżdżący) :)

  • 3. Data: 2016-04-27 11:21:38
    Od: michael <m...@w...eu>

    chodzi mi ile biora za m2

  • 4. Data: 2016-04-27 11:26:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 kwietnia 2016 11:21:51 UTC+2 użytkownik michael napisał:
    > chodzi mi ile biora za m2

    Warszawa zapewne a warszawskich stawek nie znam;)

  • 5. Data: 2016-04-27 22:48:31
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-04-27 o 11:21, michael pisze:
    > chodzi mi ile biora za m2

    Będę strzelał - pińcet.
    Twoje pytanie jest z kategorii:
    "Czym się różni wróbelek?"
    "Tym, że jedną ma bardziej" :)

    Myślę, że nikt Ci nie odpowie na Twoje pytanie. Co najwyżej ludzie mogą
    Ci napisać ile kto dał za pomalowanie.
    Malowanie malowaniu nierówne, ponieważ może ono obejmować tylko i
    wyłącznie pomalowanie lakierem, który za rok Ci odpadnie, albo
    przygotowanie tak jak się należy, tak żeby było na lata tj:
    wypiaskowanie, trawienie, odtłuszczenie, fosforowanie, cynkowanie,
    położenie lakieru podkładowego, położenie lakieru nawierzchniowego,
    lakierowanie proszkowe.
    Poza tym inaczej się podchodzi do nowego produktu, a inaczej do
    produktu, który był już lakierowany i lakier trzeba usunąć. Aby nowy
    lakier trzymał się dobrze i zabezpieczył bramę na lata to trzeba się
    pozbyć starego lakieru. Niestety, ale inaczej będzie wyglądało usuwanie
    starych lakierów nitro, ftalowego, akrylowego czy proszkowego. Inaczej
    też trzeba podejść do produktu, który ma zrobioną powłokę fosforanową
    czy cynkową.
    Należy tez wziąć pod uwagę, że ceny są równe w różnych regionach, a i
    każda firma inaczej liczy.
    Dlatego lepiej znajdź firmę, która będzie chciała wykonać taką usługę.

    Dla przykładu kiedyś chciałem wypiaskować i pomalować regały.
    Łączna powierzchnia do wypiaskowania i pomalowania proszkowego to było
    ok.16m2
    Zacząłem jeździć po różnych firmach i pytać. Byli tacy co mi wyliczyli
    usługę na 1800zł co było parodią, bo za taką kasę mógłbym kupić 2-3 razy
    więcej nowych ocynkowanych lub pomalowanych regałów. Ale w końcu
    znalazłem gościa, który mi to wykonał za 350zł.

  • 6. Data: 2016-04-27 23:35:31
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-27 o 22:48, Uzytkownik pisze:

    > Będę strzelał - pińcet.
    > Twoje pytanie jest z kategorii:
    > "Czym się różni wróbelek?"
    > "Tym, że jedną ma bardziej" :)

    Gupio gadata chlopacy.
    Cza podac ceny z opisem trudnosci a srednia wazona pytacz sobie sam wyliczy.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2016-04-28 08:58:05
    Od: michael <m...@w...eu>

    chodzi mi o metr biezacy ile biora mniejwiecej ? 16,5 metra płotu

  • 8. Data: 2016-04-28 09:12:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 kwietnia 2016 08:58:09 UTC+2 użytkownik michael napisał:
    > chodzi mi o metr biezacy ile biora mniejwiecej ? 16,5 metra płotu

    W Pierdach Małych mniej, w Warszawie więcej.

    Napisz lokalizację i zakres robót- bo wróżek tu nie ma
    Albo kup puszkę farby i w jedno popołudnie pomaluj sam.

  • 9. Data: 2016-04-28 09:29:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 kwietnia 2016 23:35:23 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Gupio gadata chlopacy.
    > Cza podac ceny z opisem trudnosci a srednia wazona pytacz sobie sam wyliczy.
    Ile kosztuje piwo?
    Od 1zł do kilkaset zł;)

  • 10. Data: 2016-04-28 09:38:49
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-28 o 09:29, Kris pisze:
    > Ile kosztuje piwo?
    > Od 1zł do kilkaset zł;)

    No ale wiesz.. Jak pietnastu poda ceny to jakis obraz jest.

    Pozdro.. TK