  • 1. Data: 2016-02-11 08:52:32
    Temat: maniek i banki
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    A właściwie wyobrażeni Mańka o gigantycznie rosnących zyskach branży.

    http://pieniadze.gazeta.pl/pieniadz/7,136156,1961048
    0,mialy-byc-problemy-w-polskich-bankach-i-juz-sa-bed
    zie-program.html

    Przed BOŚ swoje wyniki za 2015 pokazały już Pekao SA, mBank i ING Bank. Zysk
    mBanku w ostatnim kwartale 2015 był taki sam jak rok wcześniej, a zysk ING
    spadł o 10 procent. Zyski za cały rok i w mBanku i ING przekroczyły miliard
    złotych i były minimalnie większe niż rok temu. Pekao SA zarobił 2,3 mld
    PLN - o 15 procent mniej niż w 2014.

    Gdzieś czytałem że cała branża zanotowała w Polsce zysk niższy o 30%.

    Zacznij się zapoznawać z faktami Maniek, nie trać czasu na propagandę pisu.

  • 2. Data: 2016-02-11 12:08:38
    Temat: Re: maniek i banki
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 lutego 2016 08:53:10 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
> [...]
    >
    > Gdzieś czytałem że cała branża zanotowała w Polsce zysk niższy o 30%.
    >
    > Zacznij się zapoznawać z faktami Maniek, nie trać czasu na propagandę pisu.

    Tak jak pisałem- zyski im spadają(niskie stopy procentowe, zrzutki na BFG itp.) to
    zaczęli podnosić opłaty i różnego rodzaju prowizje.
    I póki co nie miało to związku z podatkiem który jeśli dobrze pamiętam dopiero od
    tego miesiąca będą płacić.
    I te podwyżki to wg mnie i tak póki co takie macanie rynku. Szczególnie opłaty za
    konta i karty. Jak i m ze statystyk wyjdzie że ludzie przez to rezygnują z produktów
    to znowu się pojawią promocje typu karta/ konto za darmo jeśli..

  • 3. Data: 2016-02-11 12:44:48
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-02-11 o 08:52, Ghost pisze:
> [...]
    > Pekao SA zarobił 2,3 mld PLN - o 15 procent mniej niż w 2014.
    >
    > Gdzieś czytałem że cała branża zanotowała w Polsce zysk niższy o 30%.

    Ważne, że mają zysk. Kto i na jakiej podstawie twierdzi, że zysk musi
    być zawsze progresywny?

  • 4. Data: 2016-02-11 12:54:06
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 11 lutego 2016 12:45:02 UTC+1 użytkownik nadir napisał:

    0,mialy-byc-problemy-w-polskich-bankach-i-juz-sa-bed
    zie-program.html

    > Ważne, że mają zysk. Kto i na jakiej podstawie twierdzi, że zysk musi
    > być zawsze progresywny?

    No i ile z tego zysku to zysk a ile jest transferowane za granice jako oplaty za
    jakieś wymysły (vide tpsa/orange czy inny tmobile płacący mase kasy za znaczek
    towarowy...).

  • 5. Data: 2016-02-11 13:42:19
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]

    >No i ile z tego zysku to zysk a ile jest transferowane za granice jako
    >oplaty za jakieś wymysły (vide tpsa/orange czy inny tmobile płacący mase

    Zgadza się, chodzi o transfery do Luksemburga, ale... kasy ze SKOKów
    zabezpieczających finansowo PiS i dlatego BOŚ musiał dodatkowo dołożyć się
    do funduszu. Uczcie się zapoznawać z faktami i wyciągać wnioski, nie z
    partyjną propagandą.