  • 1. Data: 2017-07-16 15:54:14
    Temat: meble do białego
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    czy może Ktoś ma tu zmysł i podpowie, jest pokój pomalowany na biało,
    jakiego koloru meble się nadają? żeby nie wyglądało jak w trupiarni...

  • 2. Data: 2017-07-16 16:05:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Rozowe.

  • 3. Data: 2017-07-16 16:52:05
    Temat: Re: meble do białego
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    różowe jedno mam, więcej mi nie trzeba...

  • 4. Data: 2017-07-16 20:37:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 16 lipca 2017 16:52:43 UTC+2 użytkownik wół, wół roboczy, wół dojno
    roboczo obronny 'POPIS/EU napisał:
    > różowe jedno mam, więcej mi nie trzeba...

    Ale inne nie pasują
    Tylko różowe.
    No chyba że ściany na różowo przemalujesz.
    Różowa farba w dzisiejszej europie powinna być dotowana więc tanio kupisz

  • 5. Data: 2017-07-17 20:22:04
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-07-16 o 15:54, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU pisze:
    > czy może Ktoś ma tu zmysł i podpowie, jest pokój pomalowany na biało,
    > jakiego koloru meble się nadają? żeby nie wyglądało jak w trupiarni...

    Tylko i wyłącznie czerwone meble!
    No i oczywiście meble mogą mieć wysokość jedynie połowy wysokości
    ściany, ale za to całą jej szerokość.
    Będzie cudnie.

  • 6. Data: 2017-07-17 22:40:56
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    'POPIS/EU pisze:
    > czy może Ktoś ma tu zmysł i podpowie, jest pokój pomalowany na biało,
    > jakiego koloru meble się nadają? żeby nie wyglądało jak w trupiarni...

    Perkalikowe w mysie kropki z dodatkiem anyżku kwaśnego i lekką nutą
    słodkości rycynowej :)

  • 7. Data: 2017-07-19 16:52:19
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    gardzę biało czrwonym,
    jedyne prawdziwe kolory to niebieski i żółty!
    nawet oddałem im szacun na mojej stronie
    dupostrzelcommowimynie.eu

  • 8. Data: 2017-07-19 16:52:56
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    znaczy co, mam nasr...?

  • 9. Data: 2017-07-19 23:04:53
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam!
    > znaczy co, mam nasr...?
    A jak pan dziedzic sobie winszuje, to co ma se żałować!
    Jak twój dom, to przecież ja tam nie pojadę!