  • 1. Data: 2015-01-05 18:48:06
    Temat: młynek
    Od: "Chiron" <c...@o...eu>

    Witam!
    poszukuję urządzenia (nazwałem go młynkiem- widziałem coś takiego) do
    mielenia odpadów. Używa się go standardowo do mielenia odpadów w
    zlewozmywaku, ale ja potrzebuję do mielenia odchodów. Sytuacja wygląda tak:
    jest wąska rurka odpływowa do WC. Taka sama, jak odpływ wannowy. Na dodatek
    w instalacji tej nie ma "kolanek". Taki "młynek" rozwiązałby sprawę- nie
    wiem tylko, jaki najlepiej kupić. Zapewne sam będe go musiał zamontować- a
    tam, gdzie będzie montowany zapewne nikt go nie będzie umial naprawić. Także
    preferuje coś bardziej solidnego. Możecie mi coś takiego poradzić?
    Zaznaczam- chciałbym, żeby działał bezawaryjnie długie lata. No i najlepiej-
    jednofazowy.

    --

    Chiron

  • 2. Data: 2015-01-05 19:00:35
    Temat: Re: młynek
    Od: masti <g...@t...hell>

    Chiron wrote:

> [...]
    > preferuje coś bardziej solidnego. Możecie mi coś takiego poradzić?
    > Zaznaczam- chciałbym, żeby działał bezawaryjnie długie lata. No i najlepiej-

    http://www.okazje.info.pl/szukaj/rozdrabniacz-wc/cen
    y.html

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2015-01-05 19:11:38
    Od: "Chiron" <c...@o...eu>

    > http://www.okazje.info.pl/szukaj/rozdrabniacz-wc/cen
    y.html

    No dzięki- tylko który wybrać? Chodzi o taki, który się nie popsuje za
    szybko- bo nie ma go jak naprawić tam, gdzie będzie zainstalowany

    --

    Chiron

  • 4. Data: 2015-01-05 22:48:23
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 5 Jan 2015 19:11:38 +0100, Chiron napisał(a):

    > No dzięki- tylko który wybrać? Chodzi o taki, który się nie popsuje za
    > szybko- bo nie ma go jak naprawić tam, gdzie będzie zainstalowany

    Masz tam takie dostawiane z boku - nie da rady zmieścić?

  • 5. Data: 2015-01-06 00:26:30
    Od: "Chiron" <c...@o...eu>

    > Masz tam takie dostawiane z boku - nie da rady zmieścić?
    Da radę. Chodzi tylko o niezawodność

    --

    Chiron

  • 6. Data: 2015-01-06 21:22:15
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 6 Jan 2015 00:26:30 +0100, Chiron napisał(a):

    > Da radę. Chodzi tylko o niezawodność

    Smutne, co Ci powiem, ale chyba sam wiesz, jak to z tym jest w dzisiejszych
    czasach... Ani marka, ani cena nie gwarantują niczego.