  • 1. Data: 2017-11-09 16:52:33
    Temat: monitoring na zadupiu
    Od: "pierdofon" <q...@m...pl>

    Proszę, Szanowne Grono o jakąś pomoc w wyborze.
    Dom w lesie, w telefonie zasięg prawie zero. Wywaliłem antenę na dach i
    podłączyłem do routera.
    Na Aero2 zasięg pełny w 3g i trochę na LTE. Prędkość łącza mniej więcej 15
    down i 3 up. Dziwnym trafem to więcej niż na łączu stałym u mnie w domu, w
    centrum miasta od Netii...
    Na T-Mobile pełny zasięg 3g i 3/4 na LTE. Prędkość łącza ok 26 down i 7 up.
    Łącze stałe proponuje mi Orange max 10 down i 1 up.

    Chciałbym sobie podpiąć 2-3 kamery i mieć podgląd na żywo, bez dźwięku.

    No i teraz czy na tym Aero2 sie da?
    Jeśli sie na kartach GSM nie da kamer internetowych to czy da sie np, zestaw
    z rejestratorem?
    Jesli sie nie da to musze zainwestować w łącze stałe a za te gówniana
    prędkość Orange chce mnie skroić 90 pln /miesiąc :(

  • 2. Data: 2017-11-09 16:58:39
    Temat: Re: monitoring na zadupiu
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 9 listopada 2017 16:52:37 UTC+1 użytkownik pierdofon napisał:
    > Jesli sie nie da to musze zainwestować w łącze stałe a za te gówniana
    > prędkość Orange chce mnie skroić 90 pln /miesiąc :(

    Poszperaj w okolicy za jakimś internetem "z komina", ja mam taką
    radiówkę u siebie na wsi bo przewód do nas nie dotarł i nie dotrze.
    40 zeta płacę za jakąś marną przepustowość, ale nie narzekam.

    L.

  • 3. Data: 2017-11-09 17:08:46
    Od: "pierdofon" <q...@m...pl>

    nie ma, już szperałem. To naprawdę jest zadupie solidne. Bociany startują
    pionowo.

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

  • 4. Data: 2017-11-09 17:28:19
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-11-09 o 16:52, pierdofon pisze:

    Na każdym łączu o wymienionych szybkościach się da, nawet full HD.
    Najwyżej będzie jedna klatka na parę sekund.
    Masz problem powtórzyć próby już z kamerami?

  • 5. Data: 2017-11-09 17:31:36
    Od: "pierdofon" <q...@m...pl>

    tak, zakupilem sobie kamere internetowa, jakas tam za 150 pln.
    W domu na laczu netii dziala, tam niestety nie :( Gdzies czytalem, ze na
    aero i ogolnie GSM sie nie da bo cos jest poblokowane przez operatorów
    dlatego pytam tutaj na formu jak jest w praktyce.

  • 6. Data: 2017-11-09 18:17:29
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-11-09 o 17:31, pierdofon pisze:
> [...]
    > aero i ogolnie GSM sie nie da bo cos jest poblokowane przez operatorów
    > dlatego pytam tutaj na formu jak jest w praktyce.

    W praktyce działa mi na łączu H+ od Orange.
    Jednak, na wszelki wypadek, mam skonfigurowany VPN pomiędzy kamerą a
    routerem w domu.

  • 7. Data: 2017-11-09 19:25:31
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.11.2017 o 17:31, pierdofon pisze:
> [...]
    > aero i ogolnie GSM sie nie da bo cos jest poblokowane przez operatorów
    > dlatego pytam tutaj na formu jak jest w praktyce.

    nie. mam w pewnej lokalizacji kamery i monitoring. na łączu gsm od
    redbulla, timobile i orange, działają wszystkie kamery z osobna i samo
    urządzenie nagrywające. za duzy byłby zbiego okoliczności gdyby
    urządzenia kilku producentów u mnie na 3 sieciach działały - a u Ciebie
    nie.

    ToMasz

  • 8. Data: 2017-11-09 20:09:18
    Od: "pierdofon" <q...@m...pl>

    ok, czyli gdzieś jest mój błąd

  • 9. Data: 2017-11-09 20:39:28
    Od: "pierdofon" <q...@m...pl>

    OK, no to juz wiem, ze sie da na kartach GSM i , ze to ja gdzies robie blad
    albo mam gowniana kamere.
    Bardzo prosze o pare informacji bo na razie troche mi sie to myli.
    1 - Czy mozecie mi polecic, lub nakierowac jaki sprzet mam sobie kupic?
    Przykladowo Dahua czy Kenik.
    2 - Jak rozumiem kamery IP maja podglad na zywo uruchamiany przy moim
    wywolaniu zdalnym, chyba, ze maja mozliwosc nagrywania na kartach SD.
    3 - Moge równiez miec kamery z rejestratorem, ktory nagrywa caly czas i
    sobie nadpisuje nagrania.

    no i teraz pytanie kluczowe. Czym sie równi zestaw kamer IP z rejestratorem
    od zestawu kamer HD-CVI tez z rejestratorem?
    Czy jak bym mial zestaw z rejestratorem to laczac sie zdalnie odczytuje
    obrazy w chmurze czy lacze sie z tym rejestratorem i z niego ciagne
    bezposrednio?
    Gdzies mi mignelo, pewnie na jakiejs aukcji z allegro, ze np Dahua zapisuje
    dane w chmurach serwerów Chińskich a Kenik na google drive. Czy to ma
    znaczenie dla takiego prostego uzytkownika jak ja?

  • 10. Data: 2017-11-10 11:47:38
    Od: hienryk <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 listopada 2017 20:09:20 UTC+1 użytkownik pierdofon napisał:
    > ok, czyli gdzieś jest mój błąd

    Ja też miałem problem z monitoringiem przez internet (karta LTE w Plusie, upload
    mocno płynny 2~10Mb zależy od pogody i czort wie czego) Mordowałem się dość długo.
    Dopiero jak wykupiłem usługę zewnętrznego IP (coś koło 6 zł/mies), udało mi się
    podłączyć do kamery z internetu. Konsultant Plusa coś tam mi tłumaczył, że bez tej
    usługi miałbym dostęp tylko w ramach sieci PLUSa
    Używam kamerki Hikvision DS-2CD2022WD-I, generuje dwa strumienie fullHD i jakiś mały
    do podglądu na żywo przez komórkę. Firma Hikvison - udostępnia ponoć swoją chmurę do
    zapisu zdjęc/filmów - ale jeszcze tego nie rozkminiłem