  • 41. Data: 2017-11-19 20:35:34
    Temat: Re: monitoring na zadupiu
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 19.11.2017 o 14:28, pierdofon pisze:
    > kupiłem sobie cwiczebnie kamere HikVision DS-2CD1121
    > do tego dostalem na okres probny T-mobile przez gsm, lacze stalem bez
    > zadnych limitow. Lacze fajne, zasuwa super, ale nie ma mowy pbym tego
    > uzyl do kamer.
    > Nic nie wiedzi, nic nie rejestruje nawet z oprogramowaniem HIKVISION.
    > Na infolinii t-mobile serwis mi powiedzial, ze nie mam szans na tym laczu.
    > ech ...

    napisz coś więcej, ale tak technicznie coś wiecej

    ToMasz

  • 42. Data: 2017-11-19 21:02:10
    Od: "pierdofon" <q...@m...pl>

    ok.
    Kamera: HikVision DS-2CD1121 - zasilanie PoE, kabel sieciowy, możliwe
    zasilanie z zasilacza.
    Router dawany przez T-Mobile: Huawei B525s-23a
    Oferta internetu - T-mobile Internet domowy:
    http://www.t-mobile.pl/pl/tmobile1-internet-domowy?i
    nternet
    prędkość na speed teście: ping: 76 ms; download 26 Mb/s; upload 9 Mb/s

    Zgodnie z instrukcjami podpiąłem kamerę, zmieniłem IP, wygenerowałem kody,
    połączyłem sie przez sieć lokalną i uzyskałem obraz z kamery. Zaznaczyłem,
    ze ma być kamera dostępna w Hik Connect, dostałem mailem security code
    wpisałem i wszystko gra.
    Zainstalowałem w telefonie odpowiednią aplikację czyli Hik-Connect i
    zacząłem dodawać urządzenie. Zeskanowałem kod QR , aplikacja odczytała numer
    seryjny i .... na tym koniec. Nie była dalej w stanie przejść, czyli utknęła
    na okienku : łączę sie z serwerem by dodać urządzenie.

    Po powrocie z zadupia do miasta i wejściu w siec Netii, znowu zmieniłem IP,
    bo moja się domowa ma inne i od pierwszego strzału wszystko poszło i teraz w
    telefonie, niebędącym w sieci lokalnej, tylko po sygnale GSM widzę obraz z
    kamery.

    No szkoda, bo ten T-mobile fajnie chodził, cena dobra no ale tej kamery nie
    puszcza. Zadzwoniłem na pomoc techniczna do T-Mobile i pan mi powiedział, ze
    nie mam szans, ze ta oferta nie pozwoli na użycie kamer. Sprzedawca-
    zachęcacz powiedział mi wcześniej co innego.

    Orange mi zaproponowało łącze stałe, maja możliwości techniczne. Każą sobie
    płacić prawie 100 pln za miesiąc za Down 10, Upload 1. Dużo kasy, a łącze
    raczej za słabe na kamery.

  • 43. Data: 2017-11-19 22:23:37
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    Albo ja dzisiaj mało kumam, albo piszesz bez istotnych informacj

    > Zgodnie z instrukcjami podpiąłem kamerę, zmieniłem IP, wygenerowałem
    > kody, połączyłem sie przez sieć lokalną i uzyskałem obraz z kamery.
    ale jak? Na PC, na telfonie, jakim programem? I po kija zmieniasz IP?
    Zostaw go automatyczny, byle kamera była w sieci (lan czy wifi)obojętnie.

> [...]
    > IP, bo moja się domowa ma inne i od pierwszego strzału wszystko poszło i
    > teraz w telefonie, niebędącym w sieci lokalnej, tylko po sygnale GSM
    czyli kamera ma wifi ze stałego łącza, a telefon internet gsm - i
    działa? No to teraz weź inny telefon, z rób z niego wifi router i
    podłącz do niego kamere. Do wszystkiego (testów) wykorzystuj soft i
    chmure producenta.

    ToMasz

  • 44. Data: 2017-11-19 22:52:46
    Od: "pierdofon" <q...@m...pl>

    kamera nie ma wifi.
    jeszcze raz:
    kamera podpięta do tego routera Huawei kablem , skrętka.
    ponieważ kamera ma fabryczne ip 192.168.1.64 a router ma 192.168.8.1
    zmieniłem jej na 192.168.8.2.
    maska podsieci zgodna, brama z routera 192.168.8.1.
    program SADP Tool z płytki , dla kamer HIKVISION. Aktywowałem kamerę,
    zaznaczyłem, ze ma być widoczna w HIKCONNECT.
    ustaliłem użytkownika i hasło.
    obraz z kamery uzyskałem na laptopie zarówno poprzez wifi jak tez po
    połączeniu laptopa kablem do routera.
    Obraz uzyskałem poprzez wpisanie adresu IP kamery w przeglądarkę czyli
    192.168.8.2. podałem użytkownika i hasło i działało

    teraz zainstalowałem w telefonie program HIK Connect i włączyłem. Telefon w
    GSM, wyłączyłem siec WIFI. Program poprosił o dodanie urządzenia, które chce
    oglądać.
    Czyli podałem kod QR, program odczytał numer seryjny i nie dal juz rady by
    zsynchronizować te kamerę z serwerem HIKConnect.
    czyli nie mogę z dowolnego miejsca przez telefon podejrzeć obrazu z kamery.

  • 45. Data: 2017-11-19 23:00:55
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 19.11.2017 o 21:52, pierdofon pisze:
> [...]
    > by zsynchronizować te kamerę z serwerem HIKConnect.
    > czyli nie mogę z dowolnego miejsca przez telefon podejrzeć obrazu z kamery.

    po pierwsze spróbowałbym wejść w ustawienia kamery i sprawdzić czy masz
    ten Hik Connect włączony (rozumiem że robiłeś to tylko przez SADP
    Po drugie ustawiłbym w kamerze jakiś inny DNS (np. 8.8.8.8)

    Łukasz

  • 46. Data: 2017-11-19 23:03:59
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 19.11.2017 o 22:00, ddddddddddddd pisze:
    > po pierwsze spróbowałbym wejść w ustawienia kamery i sprawdzić czy masz
    > ten Hik Connect włączony (rozumiem że robiłeś to tylko przez SADP
    > Po drugie ustawiłbym w kamerze jakiś inny DNS (np. 8.8.8.8)

    po trzecie wyszukałbym coś więcej na temat APN jakiego używasz- nie
    pamiętam gdzie tak było, że standardowy APN coś tam wycinał i
    kompresował przesyłaną treść, a inny już nie.

    Łukasz

  • 47. Data: 2017-11-19 23:43:31
    Od: "pierdofon" <q...@m...pl>

    yyyy,