    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Krycha <k...@p...onet.pl>
    Subject: montaż drzwi balkonowych i szczelność
    Date: Tue, 10 Oct 2017 22:36:19 +0200

    Problemy o jakich pisałam w wątku "wypukłe panele" miał przyczynę, która
    teraz się ujawniła, w nieszczelności drzwi balkonowych.

    Firma montująca nowe drzwi (w maju 2016 roku) nie zadbała o szczelności
    dolne części drzwi, dzięki czemu wilgoć "weszła" do mieszkania.

    Od strony mieszkania wygląda to tak:

    https://photos.google.com/share/AF1QipOMN-6gOsVQhV7X
    4nAxbeztiJ84LpFZSrfO7HIddpgENnWsGUnx-1CJ5wmLKR-myQ/p
    hoto/AF1QipMafR0fBopAakHIg0o6NHH3vfxNYqRtXHFxqEEm?ke
    y=Wk40ZkdKOGFwTVMwdnI3cnlUUUFkWjVNMzRuMWJB

    a na zewnątrz:
    https://photos.google.com/share/AF1QipOMN-6gOsVQhV7X
    4nAxbeztiJ84LpFZSrfO7HIddpgENnWsGUnx-1CJ5wmLKR-myQ/p
    hoto/AF1QipP-8ibP95gcMm5K_MKuNCB4ZnkPAtB_wYCjUwLE?ke
    y=Wk40ZkdKOGFwTVMwdnI3cnlUUUFkWjVNMzRuMWJB

    Zgłosiłam do wykonawcy problem, ale on uważa, że to nie jego sprawa i
    mam sobie sama rozwiązać ten problem.

    Według Was taki montaż drzwi balkonowych, to prawidłowa robota tej
    formy? Bo ja uważam, ze nie. Facet wyraźnie chce mnie zbyć.

    Pozdrawiam Krycha
    P.S. Nie udało mi sie znaleźć strony, jak kiedyś, do darmowego (i bez
    rejestracji) skracania linków.