  • 11. Data: 2019-07-11 19:44:22
    Temat: Re: mycie scian (pomalowane farba emulsyjna)
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-07-09 o 19:04, 1634Racine pisze:
    > sciany mieszkania, pomalowane emulsyjna, "zlamany" bialy kolor (mowia na
    > to niekiedy, ze to leciutkie ecru, albo odrobine... brzoskwiniowy), w
    > kazdym razie nie jest to wrzaskliwa biel.
    > Nie ma byc malowania, ale... umycie scian.
    >
    > Czym myc sciany?
    Już Ci napisali, odpuść sobie, mam ściany pomalowane farbą zmywalną i
    jak to przy dzieciach koło kontaktów czy narozniki są wypalcowane,
    próbowałem myć,
    efekt? zawsze pozostaje "cień" który widać, teraz idę z farbą i maluję
    te miejsca i dopiero po malowaniu nic nie widać, a kolor ma taki jak ty,
    taki złamany biały.

    --
    Janusz