  • 1. Data: 2015-09-04 22:46:43
    Temat: naprawa krzesła
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Wzięłam się za naprawę krzesła o siedzisku ze sklejki:
    http://tnij.org/te5fcil
    Czym można wypełnić te ubytki, aby po wyszlifowaniu dało się pomalować
    farbą do drewna (np. drewnochronem)?.
    Nałożeniem na całości nowej sklejki nie wchodzi w rachubę, bo siedzisko
    jest profilowane.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2015-09-04 22:54:49
    Temat: Re: naprawa krzesła
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-09-04 o 22:46, Krycha pisze:
> [...]
    > farbą do drewna (np. drewnochronem)?.
    > Nałożeniem na całości nowej sklejki nie wchodzi w rachubę, bo siedzisko

    Link poprawny to:
    https://picasaweb.google.com/110636404017483245604/N
    aprawaKrzesA

    Krycha.

  • 3. Data: 2015-09-04 23:02:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 4 września 2015 22:55:02 UTC+2 użytkownik Krycha napisał:

    > Link poprawny to:
    > https://picasaweb.google.com/110636404017483245604/N
    aprawaKrzesA
    Leczenie syfa pudrem.
    Ale jak już chcesz to zerwij to co luźne i ubytki wypełnij szpachlem do drewna i na
    to farba.

  • 4. Data: 2015-09-04 23:12:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 4 września 2015 23:02:15 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Leczenie syfa pudrem.
    > Ale jak już chcesz to zerwij to co luźne i ubytki wypełnij szpachlem do drewna i na
    to farba.

    Dużo tego jest- może coś nowego znajdziesz
    https://www.google.pl/search?q=sie.pldzisko+ze+sklej
    ki&biw=1280&bih=646&tbm=isch&source=lnms&sa=X&ved=0C
    AYQ_AUoAWoVChMIwfPvtaTexwIVgs0UCh3lRgc8#tbm=isch&q=s
    iedzisko+ze+sklejki

  • 5. Data: 2015-09-04 23:14:39
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 04.09.2015 o 22:46, Krycha pisze:
    > Wzięłam się za naprawę krzesła o siedzisku ze sklejki:
    > http://tnij.org/te5fcil
    > Czym można wypełnić te ubytki, aby po wyszlifowaniu dało się pomalować
    > farbą do drewna (np. drewnochronem)?.
    niczym. zerwać, dać nowe. sory. Co byś nie zrobiła, to po naprawie,
    drewnochron idealnie ujawni gdzie drewno gdzie podpicowane. chyba że
    chcesz to zamalować na niebiesko, czerwono czy jak tam Ci się podoba. to
    zapaćkaj czymkolwiek co mają w pobliskim sklepie. żywica, szpachla
    samochodowa....
    ToMasz

  • 6. Data: 2015-09-05 10:04:19
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-09-04 o 23:12, Kris pisze:

> [...]
    ki&biw=1280&bih=646&tbm=isch&source=lnms&sa=X&ved=0C
    AYQ_AUoAWoVChMIwfPvtaTexwIVgs0UCh3lRgc8#tbm=isch&q=s

    Ciekawe.
    W moim krześle wyprofilowanie siedziska jest jeszcze bogatsze niż te na
    stronie (z tego co zauważyłam).

    Krycha.

  • 7. Data: 2015-09-05 10:36:05
    Od: "asad10" <a...@g...pl>

    W podobnej sytuacji zerwałem zniszczoną warstwę i położyłem nowy, cienki
    fornir.
    Próby uzupełnienia są skazane na niepowodzenie bo resztki starego forniru
    nie trzymają się i będą schodzić.
    Pozdrawiam, Andrzej.

  • 8. Data: 2015-09-05 21:49:55
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-09-05 o 10:36, asad10 pisze:
> [...]
    > fornir.
    > Próby uzupełnienia są skazane na niepowodzenie bo resztki starego
    > forniru nie trzymają się i będą schodzić.

    Dobry pomysł. Może wykorzystam okleinę jaką teraz okleja się
    meble z płyt.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 9. Data: 2015-09-07 10:04:39
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Krycha" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    > farbą do drewna (np. drewnochronem)?.
    > Nałożeniem na całości nowej sklejki nie wchodzi w rachubę, bo siedzisko

    Zerwać _jedną_ warstwę drewna ze sklejki (już i tak częściowo odpadła) i
    przykleić wybrany fornir. Fornir bez problemu dopasujesz do kształtu
    krzesła.

    Fornir dostaniesz w arkuszach do 1x2m wysyłkowo w sklepach modelarskich, a w
    większych ilościach w sklepach zaopatrujących stolarzy.

    Pozdrawiam
    Ergie