  • 1. Data: 2018-11-28 13:44:43
    Temat: nasada komina pp
    Od: rjka <r...@o...pl>

    jest sobie ceramiczny komin systemowy a w nim wkład z pp do pieca
    gazowego kondensacyjnego vaillanta
    zakończony jest plastikową nasadą ochronną która przylega do blaszanej
    czapy komina przykręcana na śruby ale trzeba ją jeszcze uszczelnić...
    tylko czym?
    (czym przykleić polipropylen do blachy)
    coś takiego:
    https://novabud.com.pl/pl/p/Vaillant-Nasada-szachtu-
    DN-80-podstawa-nasady-390-mm%2C-PP-303963/2535

  • 2. Data: 2018-11-28 14:10:59
    Temat: Re: nasada komina pp
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2018-11-28 o 13:44, rjka pisze:
> [...]
    > coś takiego:
    > https://novabud.com.pl/pl/p/Vaillant-Nasada-szachtu-
    DN-80-podstawa-nasady-390-mm%2C-PP-303963/2535

    Jeżeli nie ma tam wysokiej temperatury od spalin to polecam uszczelniacz
    dekarski wyciskany z tuby (jak silikon)
    Draństwo lepi się do wszystkiego jak mód.
    Po pewnym czasie na odkrytej powierzchni powstaje "skórka", a wewnątrz
    warstwy cały czas jest półpłynne więc niewrażliwe na drgania i małe
    ruchy elementów.
    kupowałem w którymś z marketów budowlanych (Castorama, OBI, Leroy)

  • 3. Data: 2018-11-28 14:56:47
    Od: quent <x...@x...com>

    On 28.11.2018 13:44, rjka wrote:
> [...]
    > coś takiego:
    > https://novabud.com.pl/pl/p/Vaillant-Nasada-szachtu-
    DN-80-podstawa-nasady-390-mm%2C-PP-303963/2535

    Ja używam na zewnątrz takiego kleju:
    http://www.protec.pl/pl/dach-i-rynny/produkty/klej-d
    o-rynien-rheinzink/

    --