  • 1. Data: 2017-07-20 19:13:51
    Temat: nie taki diabeł straszny
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Hejka. W ubiegłą sobotę wieczorem opryskałem ogórki zaś w niedzielny
    poranek złodziej je beszczelnie zerwał i ukradł.
    O dziwo do tej pory w naszej okolicy brak jakichkolwiek sygnałów żeby
    ktoś się zatruł albo nawet otruł na śmierć.
    A mówią, że pestycydy są szkodliwe.;-)
    Pozdrawiam wątpliwie Ja...cki

  • 2. Data: 2017-07-20 20:20:08
    Temat: Re: nie taki diabeł straszny
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-07-20 o 19:13, Dirko pisze:
> [...]
    > O dziwo do tej pory w naszej okolicy brak jakichkolwiek sygnałów
    > żeby ktoś się zatruł albo nawet otruł na śmierć.

    A ile tych ogórków można zjeść na zakąskę?
    I to raczek po zakwaszeniu.
    Może na handel.
    Podobnie jak ci co ukradli ciężarówkę wódki.
    Policjant się pyta:
    Co zrobiliście z taką ilością wódki?.
    Sprzedaliśmy.
    A co zrobiliście z pieniędzmi?
    Przepiliśmy.

    ---
    Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez oprogramowanie
    AVG.
    http://www.avg.com

  • 3. Data: 2017-07-20 20:24:59
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

> [...]
    > O dziwo do tej pory w naszej okolicy brak jakichkolwiek sygnałów żeby
    > ktoś się zatruł albo nawet otruł na śmierć.

    Może zakisili?

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2017-07-20 23:34:45
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 20 lipca 2017 19:13:55 UTC+2 użytkownik Dirko napisał:
> [...]
    > O dziwo do tej pory w naszej okolicy brak jakichkolwiek sygnałów żeby
    > ktoś się zatruł albo nawet otruł na śmierć.

    Mysle ze pestycyd był wybrakowany ;)
    Nastepnym razem mieszaj go z laxigenem.

  • 5. Data: 2017-07-21 08:37:20
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 20 lipca 2017 23:34:46 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
    > Mysle ze pestycyd był wybrakowany ;)
    > Nastepnym razem mieszaj go z laxigenem.

    Zamiast pestycydem zdałoby się opryskać złodziejocydem...

    L.

  • 6. Data: 2017-07-21 12:06:36
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.07.2017 19:13, Dirko pisze:

    > Hejka.
    > A mówią, że pestycydy są szkodliwe.;-)

    Tak mówią tylko lewaki. Prawdziwe Polaki mają pestycydy
    w dupie i mówią: lać, lać, lać pestycydy, alleluja i do
    przodu! Hejka!

  • 7. Data: 2017-07-22 22:33:00
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "collie" <c...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Prawdziwe Polaki mają pestycydy
    > w dupie i mówią: lać, lać, lać pestycydy, alleluja i do
    > przodu! Hejka!

    Hejka.Lay Lady Lay
    Pozdrawiam melodyjnie Ja...cki

  • 8. Data: 2017-07-23 22:56:33
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 20.07.2017 o 19:13, Dirko pisze:
> [...]
    > O dziwo do tej pory w naszej okolicy brak jakichkolwiek sygnałów
    > żeby ktoś się zatruł albo nawet otruł na śmierć.

    Może złodziej był przyjezdny, przecież mamy sezon ogórkowy.

    Ewa

  • 9. Data: 2017-07-24 09:02:22
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > Może złodziej był przyjezdny, przecież mamy sezon ogórkowy.

    Hejka. To na złodzieja przyjezdnego pestycydy nie działają?
    Pozdrawiam wyjątkowo Ja...cki

  • 10. Data: 2017-07-24 09:31:44
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 24.07.2017 o 09:02, Dirko pisze:

    > Hejka. To na złodzieja przyjezdnego pestycydy nie działają?

    Działają, ale może nie być o tym słychać w okolicy.

    Ewa