  • 1. Data: 2017-12-16 23:38:37
    Temat: nie wiadomo kto zbudował
    Od: "zenek" <k...@g...com>

    Mam taki problem że ktoś postawił skrzynkę elektryczną na spornym terenie
    (zatarta granica) i nie wiadomo kto, bo ta skrzynka nawet nie jest
    podłaczona do sieci elektrycznej. Nie wiadomo kto, nie wiadomo po co, nie
    wiadomo czy legalnie i czy miał pozwolenie i od kogo. Czy da się ustalić kto
    to zbudował? Ewentualniem komu zgłosić żeby to usunięto? Dziwna sytuacja,
    spotkał się ktoś z czymś podobnym?

  • 2. Data: 2017-12-17 00:47:29
    Temat: Re: nie wiadomo kto zbudował
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 grudnia 2017 00:36:47 UTC+1 użytkownik zenek napisał:
> [...]
    > to zbudował? Ewentualniem komu zgłosić żeby to usunięto? Dziwna sytuacja,

    O usunięcie to właściciel może wnioskować. A teren "sporny" jak piszesz to i
    właściciel nieznany