  • 1. Data: 2019-04-22 09:23:52
    Temat: nożyce do blachy trapezowej - podbitka
    Od: uciu <a...@g...com>

    W maju będe robił podbitkę z trapezówki t7.
    Blache zamówię w odcinakch 90cm ale czasem trzeba będzie poprzycinać, powycinać
    otwory na czerpnie czy wyrzutnie itp.
    Muszę wiec coś kupić do cięcia.

    Chciałem Makitę używaną IN1601 ale wiedzę, że chińczyki są na rynku.

    Ma ktoś doświadczenia z
    https://allegro.pl/oferta/nozyce-do-blachy-falistej-
    500w-graphite-59g401-7437256382

    lub
    https://allegro.pl/oferta/nozyce-do-ciecia-blachy-el
    ektryczne-7905202294

    Na 1 robote chyba nie warto przepłacać?
    Podbitki około 100m2
    MOże ciąć czymś innym?

    uciu

  • 2. Data: 2019-04-23 17:25:49
    Temat: Re: nożyce do blachy trapezowej - podbitka
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 22 kwietnia 2019 09:23:54 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
    > Na 1 robote chyba nie warto przepłacać?
    > Podbitki około 100m2
    > MOże ciąć czymś innym?

    Zawsze można wypożyczyć coś porządnego zamiast kupować.
    A co do kupna to ja się próbowałem doktoryzować chwilę z obróbki blacharskiej
    i nieopatrznie polazłem do firmy, która się zajmuje narzędziami do takich zabaw.
    To był błąd, bo trafiłem na dekarza-maniaka, który o samych różnicach
    w młotkach do blachy (a było ich w katalogu ze 30 rodzajów) gadał dobre 15 minut ;) A
    młotki to tylko czubek góry lodowej.
    Albo pogadaj z kimś takim i niech doradzi, albo nie wiem ;P

    L.