  • 1. Data: 2017-10-20 10:14:11
    Temat: ochrona antykorozyjna okapu na balkonie
    Od: Bolko <s...@g...com>

    mam metalowy okap na baloknie
    mniej wiecej takie coś.
    http://www.izolacje.com.pl/artykul/id1641,balkony-i-
    tarasy-uszczelnienie-drenazowe-i-podplytkowe?gal=1

    mija 10 lat i w miejscu "piatki" na rysunku już ostro rdzewieje.
    Już jest kilka dziurek.
    Malowałem farbą ftalową ale średnio pomaga.
    jakieś inne propozycje?>

  • 2. Data: 2017-10-20 14:20:38
    Temat: Re: ochrona antykorozyjna okapu na balkonie
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 20.10.2017 o 10:14, Bolko pisze:
> [...]
    >
    > mija 10 lat i w miejscu "piatki" na rysunku już ostro rdzewieje.
    > Już jest kilka dziurek.
    > Malowałem farbą ftalową ale średnio pomaga.

    Wyczyść, ile możesz i poem to:
    http://sidcoatings.pl/pl/farba-podkladowa-spirytusow
    a/
    Jacek

  • 3. Data: 2017-10-20 16:40:56
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > jakieś inne propozycje?>

    oczyścić z grubsza i któryś ze środków wiążących rdzę:
    cortanin, porust, kompleksor......

    a potem co tam sobie życzysz. obojętnie. minia, lakier, ftalowa itp

    ToMasz