  • 1. Data: 2016-02-13 19:54:29
    Temat: ocieplenie podłogi na poddaszu nieużytkowym
    Od: uciu <a...@g...com>

    Cześć,

    doradzcie coś w kwestii stropu nad parterem.

    Projekt ma być bardzo podobny do:
    http://www.studioatrium.pl/projekty-domow/S-GL-975-M
    erlin,978.html

    z tą różnicą, że mają być schody na poddasze, na którym bedzie "graciarnia".
    Wymyśliłem ze z dolu bedą normalne schody (tak jakby był to dom piętrowy), które u
    góry bedą zabudowane ścianami z drzwiami i po ich otwarciu będzie się wchodzić na
    strych. Na śainach szczytowych planuje umieścić okna - wolę tradycyjne okna w ścianie
    niż połaciowe w dachu.

    Tak to ma mniej więcej wyglądać:
    http://tinyurl.com/jqbb3fw
    http://tinyurl.com/h8pzcmf

    I taraz wątpliwości;
    1) z czego najlepiej zrobić strop? Wolałbym tradycyjny lany z tradycyjną więźbą?
    Plusem lanego stropu jest to że ładnie 'pospina" i usztywni ściany.
    W projekcie bedą wiązary ale nie "widzi mi się to"

    2) zakładając ze zrobie lany strop jak go ocieplić? Nie planuje robić ogrzewania w
    piętrze. Wystarczy z 10cm styro na wylewce i na to kilka cm wylewki? W dach ze 30cm
    wełny?

    Teraz to ma być strych graciarnia a w przyszłości nie wiem czy nie stanie się to
    normalnym piętrem.

    Pozdrawiam
    uciu