  • 1. Data: 2018-05-24 13:23:39
    Temat: odejście woda stal/pe
    Od: rjka <r...@o...pl>

    w studzience za wodomierzem mam rure stalową 1" muszę się w nią wpiąć
    rurą PE 32 tak żeby sobie stalówka dalej szła tam gdzie idzie (coś w
    rodzaju trójnika stal-PE-stal)
    znalazłem trójniki z obejmą do nawiercania ale one są do przyłączy
    głównych (duże średnice rur)

    narazie jedyne rozwiązanie jakie mi się wyklarowało to:
    przejście stal/pe | kawałek rury pe | trójnik PE skręcany | kawałek
    rury pe | przejście pe/stal

    ale jakieś za bardzo skomplikowane to i nie mam tyle miejsca w studzience

    da się jakoś prościej?

  • 2. Data: 2018-05-24 14:23:20
    Temat: Re: odejście woda stal/pe
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-05-24 o 13:23, rjka pisze:
> [...]
    > rury pe | przejście pe/stal
    >
    > ale jakieś za bardzo skomplikowane to i nie mam tyle miejsca w studzience

    http://www.armakon.com.pl/com_shop/com_shop_products
    /viewOneProduct/1227

  • 3. Data: 2018-05-24 14:42:43
    Od: rjka <r...@o...pl>

    a czym się to nawierca? da rade zwykłą wiertarką i wiertłem do metalu?
    trochę duże to wiertło by musiałoby być

  • 4. Data: 2018-05-24 18:20:11
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-05-24 o 14:42, rjka pisze:
    > a czym się to nawierca? da rade zwykłą wiertarką i wiertłem do metalu?

    A dlaczego by nie miało dać rady?
    Można nawet tanią wkrętarką i takimi otwornicami
    https://srnarzedzia.pl/product-pol-895-Zestaw-otworn
    ic-S-R-do-metalu-5szt-16-18-5-20-25-30mm.html
    a jak masz czas to można powiercić małym wiertłem otworki, a następnie
    rozpiłować pilnikiem.

    > trochę duże to wiertło by musiałoby być

    Trochę, no tak ze 20mm średnicy.