  • 1. Data: 2017-01-28 21:42:17
    Temat: odkurzacz z wodnym filtrem
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Witam.
    Jakie macie doświadczenia z odkurzaczami na filtry wodne?
    Mój stary "Zelmer Profi" stał się dla mnie za ciężki i za uciążliwy w
    obsłudze.
    Szukam odkurzacza jak najlżejszego w tej klasie, cichego i łatwego w
    czyszczeniu.
    Jaki, wg. Was, warto kupić.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2017-01-29 02:27:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak nie masz dywanow i wykladzin dywanowych to taki co sam jezdzi. Idziesz do pracy i
    przed wyjsciem kazesz mu sprzatac. Przychodzisz i codziennie sie dziwisz gdzie on
    lazil ze w brzuchu ma tyle brudu.

  • 3. Data: 2017-01-29 12:13:33
    Temat: Re: odkurzacz z wodnym filtrem
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 28.01.2017 Krycha <k...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Jakie macie doświadczenia z odkurzaczami na filtry wodne?

    Ciężkie, głośne, zbiornik trzeba suszyć bo inaczej gąbki czuć :-)

    > Szukam odkurzacza jak najlżejszego w tej klasie, cichego i łatwego w
    > czyszczeniu.

    My używamy Zelmera Aquawelt 919.0 ST, jest duży, ciężki
    i głośny, ale zbiera nieźle, w czyszczeniu łatwy.

    IMO wśród wodników ciężko będzie o lekki i cichy.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 4. Data: 2017-01-29 22:37:03
    Od: dsw <d...@g...com>

    Na przykład jaki?
    I pytanie utrudniajace:a potrafi po schodach jeździć? :-)

  • 5. Data: 2017-01-30 23:33:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mam tani co sie dignity nazywa. Po schodach nie wiem bo nie mam schodow.

  • 6. Data: 2018-07-24 08:34:19
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 28.01.2017 o 21:42, Krycha pisze:
    > Witam.
    > Jakie macie doświadczenia z odkurzaczami na filtry wodne
    Dlaczego chcesz filtr wodny?
    Jak poczytać to, co piszą na stronach o oczyszczaczach powietrza, to się
    dojdzie do wniosku, że filtr wodny wcale taki skuteczny nie jest.
    Ja się wyleczyłem z wodnego i kolejny odkurzacz kupiłem na worek.
    Jacek

  • 7. Data: 2018-07-25 10:04:50
    Od: Krycha <k...@t...onet.pl>

    W dniu 24.07.2018 o 08:34, Jacek pisze:
> [...]
    > dojdzie do wniosku, że filtr wodny wcale taki skuteczny nie jest.
    > Ja się wyleczyłem z wodnego i kolejny odkurzacz kupiłem na worek.

    W między czasie kupiłam cicho pracujący na worek, ale mój poprzedni był
    z filtrem wodnym i sprawdzał się ok.
    Tylko stał się z czasem, dla mnie, za ciężki.

    Krycha.

  • 8. Data: 2018-08-06 09:56:03
    Od: ń <ń@ń.ń>

    A co myślicie o odkurzaczach bezworkowych "cyklonowych"?

    -----