  • 1. Data: 2021-03-05 13:22:24
    Temat: odlesienie działki
    Od: glumek <g...@g...com>

    udało sie komus przekształcic działke lesna w rolna? dzialka lezy na
    terenie domkow jednorodzinnych, nie jest to las jaki znamy:)

  • 2. Data: 2021-03-05 14:33:18
    Temat: Re: odlesienie działki
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 5 Mar 2021 13:22:24 +0100, glumek <g...@g...com> wrote:
    > udało sie komus przekształcic działke lesna w rolna? dzialka lezy
    > na
    > terenie domkow jednorodzinnych, nie jest to las jaki znamy:)

    A na pewno w papierach jest las?

    --
    Marek

  • 3. Data: 2021-03-05 14:58:10
    Od: glumek <g...@g...com>

    W dniu 05.03.2021 o 14:33, Marek pisze:

    > A na pewno w papierach jest las?

    tak, kilkanacie lat temu był to teren zalesiony teraz jest tam osiedle
    domkow jednorodzinnych

  • 4. Data: 2021-03-05 17:37:03
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, glumek.
    On 05.03.2021 14:58 you wrote:

    > tak, kilkanacie lat temu był to teren zalesiony teraz jest tam
    > osiedle domkow jednorodzinnych

    Ls czy Lz?
    Lz chyba bez udziału lasów państwowych. Ls już tak.

    --
    Pete

  • 5. Data: 2021-03-05 19:25:10
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.03.2021 o 13:22, glumek pisze:
    > udało sie komus przekształcic działke lesna w rolna? dzialka lezy na
    > terenie domkow jednorodzinnych, nie jest to las jaki znamy:)

    To czy rosną drzewa, czy ich nie ma nie ma znaczenia. Ważny jest wpis w
    ewidencji gruntów. Ls - znaczy jest las.

    Warunkiem koniecznym i wystarczającym jest odpowiedni zapis w MPZP.
    Bez tego nie da rady.

  • 6. Data: 2021-03-06 07:36:50
    Od: glumek <g...@g...com>

    W dniu 05.03.2021 o 19:25, Baczek pisze:

    > To czy rosną drzewa, czy ich nie ma nie ma znaczenia. Ważny jest wpis w
    > ewidencji gruntów. Ls - znaczy jest las.
    >
    > Bez tego nie da rady.

    Obok są domki jednorodzinne, z drugiej strony podobna działka i już
    wyrównana i podzielona na mniejsze działki. Niestety nie mam z ta osoba
    kontaktu bo tak to bym sie zapytał

    Na 90% nie przewiduja tam dosadzania lasu, nie wiecie czy beda trudnosci
    z przekształceniem jej na rolna, a pozniej na budowlana?

  • 7. Data: 2021-03-06 07:59:54
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, glumek.
    On 06.03.2021 07:36 you wrote:

> [...]
    > osoba kontaktu bo tak to bym sie zapytał Na 90% nie przewiduja tam
    > dosadzania lasu, nie wiecie czy beda trudnosci z przekształceniem

    Chłopie.
    Podstawowa rzecz. Jest plan zagospodarowania?
    Czy tylko WZ?
    Poza tym żeby się wybudować, nie trzeba wcale przekształcać działki w
    budowlaną. Wszystko zależy od aktualnego stanu w papierach.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2021-03-06 08:13:31
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 06.03.2021 o 07:36, glumek pisze:

> [...]
    >
    > Na 90% nie przewiduja tam dosadzania lasu, nie wiecie czy beda trudnosci
    > z przekształceniem jej na rolna, a pozniej na budowlana?

    Kupiłem dwie działki. Jedną większą, drugą mniejszą.
    Na większej sosna, wiek około 80 lat (czy może iść pod piłę), na
    mniejszej kilka sosen samosiejek. Dla większej uchwalony MPZP.
    Wystąpiłem o wyłączenie z produkcji leśnej dla obu. Dla większej temat
    załatwiony, dla mniejszej bujam się od wielu lat (też specjalnie mi nie
    zależy).
    Znajomi kupili działkę leśną niedaleko mnie, wokół domki i domy, są
    mocno zdeterminowani żeby coś tam pobudować i od wielu lat nic.
    Gmina przygotowała MPZP na tereny znajomych, ale RDOŚ i Urząd
    Marszałkowski nie wyraziły zgody na zmianę przeznaczenia.
    Więc znajomi mają fajną działkę leśną
    Na działce leśnej nie ma szans otrzymać WZ.