  • 1. Data: 2016-02-09 13:51:53
    Temat: odnowienie/malowanie rynny
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    Witam,

    jak najefektywniej zabrać się do odmalowania tak wyglądającej rynny?

    http://pokazywarka.pl/h7eo9d/

    Zmyć/zdrapać całość i dopiero malować, czy oczyścić z grubsza (nie
    wszystkie wyglądają jak ta, ta jest najgorsza) i warstwy farby się
    wyrównają?

    No i jaką farbę dokładnie polecacie?

    Z góry dzięki za zainteresowanie tematem.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2016-02-09 14:59:53
    Temat: Re: odnowienie/malowanie rynny
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 lutego 2016 13:51:55 UTC+1 użytkownik twistedme napisał:

    > Zmyć/zdrapać całość i dopiero malować, czy oczyścić z grubsza (nie
    > wszystkie wyglądają jak ta, ta jest najgorsza) i warstwy farby się
    > wyrównają?

    Ja to bym sciagnal i opalarka sprobowal ta farbe potraktowac, jezeli to sie
    ledwo trzyma to po czasie moze odpasc z nowa warstwa farby :)

    Osobiscie to bym to machnal pistoletem i farba poliuretanowa, bo bardzo
    odporna na wszystko :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.