  • 1. Data: 2014-08-26 12:18:36
    Temat: odwodnienie dachu płaskiego garażu
    Od: Łukasz <r...@o...pl>

    W projekcie mam z przodu i z tyłu wymurowaną attykę, natomiast 3 stopniowy
    spadek wyprowadzony poza budynek na jedną stronę .Chciałbym jednak
    wymurować attykę dookoła i rynnę umieścić od wewnątrz, za attyką (żeby była
    niewidoczna).Miał ktoś z takim tematem do czynienia,a jeśli tak proszę o
    sugestie, porady ew. zdjęcia :)

    Łukasz

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-08-26 14:37:55
    Temat: Re: odwodnienie dachu płaskiego garażu
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Łukasz" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > była niewidoczna).Miał ktoś z takim tematem do czynienia,a jeśli tak
    > proszę o sugestie, porady ew. zdjęcia :)

    Moja porada jest jedna - zrezygnuj :-)
    Jak attykę zrobisz dookoła to za chwilę będziesz miał pełną rynnę liści,
    których wiatr nie będzie miał gdzie zwiać z tego dachu.
    Zatkana rynna przy tradycyjnym dachu skutkuje tym, że woda leje się ponad
    rynną. Zatkana rynna przy attyce dookoła skutkuje tym że woda
    stoi/zamarza/wnika w poszycie/zamarza itd.

    Pozdrawiam
    Ergie