  • 1. Data: 2015-06-26 21:02:59
    Temat: ogórki gruntowe
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Hejka. Dziś z grządki zerwaliśmy dwa pierwsze ogórki w tym roku.
    Pozdrawiam faktycznie Ja...cki

  • 2. Data: 2015-06-26 21:12:42
    Temat: Re: ogórki gruntowe
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. Dziś z grządki zerwaliśmy dwa pierwsze ogórki w tym roku.

    Zatem sezon uznajmy za rozpoczęty.

    > Pozdrawiam faktycznie Ja...cki

    Teraz super ekspresowo powinny pojawić się informacje o cielęciu z dwiama
    głowami i o potworze z Loch Ness.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2015-06-27 20:36:11
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-06-26 o 21:02, Dirko pisze:
    > Hejka. Dziś z grządki zerwaliśmy dwa pierwsze ogórki w tym roku.
    > Pozdrawiam faktycznie Ja...cki

    To rzeczywiście szybko. U mnie ogórki dopiero po 6 liści mają :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 4. Data: 2015-06-28 15:51:36
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > Teraz super ekspresowo powinny pojawić się informacje o cielęciu z dwiama
    > głowami i o potworze z Loch Ness.

    Hejka. Wczoraj baba z brodą zaśpiewała w Kielcach.
    Pozdrawiam fenomenalnie Ja...cki

  • 5. Data: 2015-06-28 16:01:29
    Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 28.06.2015 o 15:51, Dirko pisze:
    > Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrnmor91a.c8p.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Hejka. Wczoraj baba z brodą zaśpiewała w Kielcach.
    > Pozdrawiam fenomenalnie Ja...cki

    nieprawda,to było rok czy dwa lata temu na eurowizji

  • 6. Data: 2015-06-28 16:04:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. Wczoraj baba z brodą zaśpiewała w Kielcach.
    > Pozdrawiam fenomenalnie Ja...cki

    No to nikt już nie może mieć nijakich wątpliwości.

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2015-06-28 16:29:27
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@a...ma.kota.pl> napisał w wiadomości

    > nieprawda,to było rok czy dwa lata temu na eurowizji

    Tomuś, nie piskaj. :-)

  • 8. Data: 2015-06-28 20:42:31
    Od: XL <i...@g...pl>

    "Dirko" <j...@w...pl> Wrote in message:
    > Hejka. Dziś z grządki zerwaliśmy dwa pierwsze ogórki w tym roku.

    Grządki nie mam, więc bądź spokojny o swoje demony i potworki -
    ogórki mam po folią, od trzech tygodni.

    --
    XL

  • 9. Data: 2015-06-28 21:02:40
    Od: "Piotr" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Hejka. Dziś z grządki zerwaliśmy dwa pierwsze ogórki w tym roku.
    > Pozdrawiam faktycznie Ja...cki

    Dirko, w odróżnieniu od innych jajcarskich wypowiedzi tutaj, ja poważnie
    gratuluję. No może gratuluję to za wielce powiedziane.
    Ale na pewno troszkę zazdroszczę :) bo moje to dopiero całkiem
    małymi krzaczorkami są i pewnie jeszcze ze 2-3 tygodnie poczekam.
    Ale ja sadzę nasiona wprost do gruntu w pierwszych dniach maja,
    a Ty pewnie wysadzasz "po ogrodnikach" mocno podrośnięte
    (gdzieś pod folią sadzonki)..

    A tak na marginesie może wypowiesz się, albo ktoś inny z boku jak
    ocenić kiedy robić pierwszy oprysk na pomidory przeciw zarazie?
    Bo stanowisko, że "po wystąpieniu pierwszych objawów" nie bardzo
    mi odpowiada bo jak wystąpią pierwsze objawy to już będzie "po ptokach".
    Tak przynajmniej było u mnie 2 razy,
    W tym roku zapobiegawczo zrobiłem pierwszy oprysk ok. tygodnia temu.
    Za wcześnie? Za późno?

  • 10. Data: 2015-06-29 09:12:59
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Tak przynajmniej było u mnie 2 razy,
    > W tym roku zapobiegawczo zrobiłem pierwszy oprysk ok. tygodnia temu.

    Hejka. Myślę, że za wcześnie. Powinno się obserwować ziemniaki bowiem z
    nich zaraza przenosi się na pomidory.
    Szczególne zagrożenie porażeniem występuje wtedy gdy pada (mokre liście) i
    jest chłodno: 12-18 C.
    Ja na razie wstrzymuję się z opryskiem pomidorów gruntowych tym
    bardziej, że wkrótce zapowiadają jakieś niesamowite upały no i muszę dojeść
    (rozdać) sałatę, którą posadziliśmy obok pomidorów i nie tylko.
    Pozdrawiam bezobjawowo Ja...cki
    PS Zasada jest taka, że nie sadzimy pomidorów w pobliżu ziemniaków bo
    wszystko przejdzie z ziemniaków na pomidory - łącznie ze stonką.