    From: marios <d...@f...gd>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: otwornica 68 na kontakty, jakieś typy?
    Date: Mon, 15 Apr 2019 13:54:28 +0200

    W nowym domu - belit 600 na kleju
    W starym - belit na solidnej zaprawie, cegły
    i jeszcze potrzebuję sie przebić ze 3 razy przez strop żelbet jakieś 12cm,
    nie wiem jak gęsto zbrojenie, raczej gęste

    Puszek w sumie niewiele do zrobienia, na starym z 10-15 otworów, na nowym
    łatwizna

    na węgliku? na diamencie? - zbrojenie
    Na diamencie to by mi chyba jeszcze została do płytek?
    Ale piszą że te diamenty to zaraz wypadają.

    lepsza byłaby jakaś głębsza 6-8cm

    w casto są głownie erbauer
    w obi bosh (~130-150 zł + dokupić trzon za ??)

    mam SDS+-a z Lidla, mam i zwykłe wiertarki

    Opinie różne popisane pod tymi produktami, lub wcale, jeżeli - najczęściej
    negatywne.

    To co wziąć?
    taką za 29, 45, 85 czy za 150? , więcej na nią nie wydam jak 150 - o ile
    zostanie na przyszłość narzędzie a nie złom po 15 otworach.

    Wyznaje zasadę, że lepiej czasem dać 3x więcej i mieć narzędzie na
    przyszłość, ale jezeli ta za 150 wytrzyma max 2x tyle co ta za 29 ,to..

    Na miejscu mam z marketów: LM,OBI,CASTO,BRICOMAN,?