  • 11. Data: 2019-04-16 15:54:54
    Temat: Re: otwornica 68 na kontakty, jakieś typy?
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-04-16 o 12:27, Kżyho pisze:

    > Ostatnio rozważałem pożyczenie bruzdownicy z takiej wypożyczalni.
    > Spojrzałem - jakieś 70 zł/doba, to myślę sobie, że nawet można by
    > pomyśleć. Ale potem jeszcze doczytałem osobną pozycję w cenniku -
    > zużycie 1 mm tarczy diamentowej - 149 zł :D

    1mm zużyć to byś musiał z kilometr tej bruzdy zrobić, albo cały czas w
    żelbetonie/klinkierze jechać :P

    --
    viktorius

  • 12. Data: 2019-04-16 16:56:42
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 16.04.2019 o 15:54, viktorius pisze:

    > 1mm zużyć to byś musiał z kilometr tej bruzdy zrobić, albo cały czas w
    > żelbetonie/klinkierze jechać :P

    Kurde, mam rozdwojenie jaźni. Ci sami ludzie mi wszędzie odpisują mimo
    zmiany grupy :P

    No może i tak, ale nie wiedziałem właśnie na ile te mm się zużywają, a
    kątówką z tarczą za 18 zł + młotowiertarka też dało rady ;)

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 13. Data: 2019-04-17 00:44:35
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2019 22:46:14 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło
    napisał:

    > Hm, a mi elektryk mówił, żeby pod żadnym pozorem nie używać udaru.

    Bez udaru wierciłbym to chyba do dzisiaj ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2019-04-17 09:40:43
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-04-16 o 16:56, Kżyho pisze:

    > Kurde, mam rozdwojenie jaźni. Ci sami ludzie mi wszędzie odpisują mimo
    > zmiany grupy :P

    Bo usenetowców jest trzech, w porywach pięciu, grupy trzeba jakoś
    utrzymywać przy życiu, to siłą rzeczy widujemy się tu i tam :P

    --
    viktorius

  • 15. Data: 2019-04-17 19:34:04
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 16 Apr 2019 15:44:35 -0700 (PDT), Adam Sz. napisał(a):

    > Bez udaru wierciłbym to chyba do dzisiaj ;-)

    Nie powiem, żeby jakoś wyjątkowo szybko to szło, ale też wcale nie
    najgorzej jak na tak twardy materiał jakim jest silikat. Taką tarczą "po
    przejściach" (nie wiem ile węglików miała początkowo) z 10 minut na puszkę.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 16. Data: 2019-04-19 11:18:00
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2019-04-17 o 09:40, viktorius pisze:

    > Bo usenetowców jest trzech, w porywach pięciu, grupy trzeba jakoś
    > utrzymywać przy życiu, to siłą rzeczy widujemy się tu i tam :P

    hehe true ;)

    Robak