  • 1. Data: 2014-08-01 13:35:11
    Temat: panele solarne na działce
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Planuję zaopatrzenie altanki na działce w prąd. Rozważam zakup paneli
    solarnych, regulatora napięcia, akumulatora, kilku ledowych punktów
    świetlnych 12V oraz przetwornicy 12 na 230V o wydajności wystarczającej do
    podłączenia czegoś w rodzaju laptopa lub niewielkiego telewizora LCD. Czy
    ktoś przerabiał temat i jest w stanie doradzić mi w sprawie doboru
    optymalnych podzespołów (a może są gdzieś dostępne gotowe komplety do
    podłączenia)?

    pozdrawiam!

  • 2. Data: 2014-08-01 13:55:48
    Temat: Re: panele solarne na działce
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 sierpnia 2014 13:35:11 UTC+2 użytkownik zhbick napisał:

    > ktoďż˝ przerabiaďż˝ temat i jest w stanie doradziďż˝

    Popatrz we wcześniejsze watki. Chyba nie dalej jak miesiąc temu podobny temat był
    omawiany i były tam zarówno wyliczenia teroretyczne grupowiczów jak i faktyczna
    "wydajność" podana przez człowieka który taki panel kupił.

  • 3. Data: 2014-08-01 15:45:03
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    oglegroups.com...

[...]

    A jaki temat miał ów wątek? Przeleciałem przez 10 tys wiadomości pobranych
    przez czytnik, lecz nie zauważyłem.

  • 4. Data: 2014-08-01 16:01:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 sierpnia 2014 15:45:03 UTC+2 użytkownik zhbick napisał:

    > A jaki temat mia� �w w�tek? Przelecia�em przez 10 tys wiadomo�ci
    >pobranych przez czytnik, lecz nie zauwa�y�em.
    Mój błąd.
    To było na pl.misc.budowanie
    Tam pytaj jak masz jakieś wątpliwości bo więcej osób zorientowanych w temacie tam
    bywa.
    https://groups.google.com/forum/#!searchin/pl.misc.b
    udowanie/solarne%7Csort:date/pl.misc.budowanie/Rr4kU
    bY_iDg/6OTP6btCA1YJ

  • 5. Data: 2014-08-01 18:44:56
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    oglegroups.com...