  • 1. Data: 2018-08-03 14:37:54
    Temat: pge G11 vs C11
    Od: marios <d...@f...gd>

    Ad acta.
    Dzisiaj przy okazji zmiany właściciela przyłącza/umowy na mnie,
    pogadałem sobie chwilkę o różnicy w taryfach (miły gość mi się trafił).

    Budynek mieszkalny latami był na taryfie "budowlanej" (11kw/3f przyłączeniowej).
    Wyliczył mi że opłaty z tego tytułu to 86,4 zł/m-c
    a na G11 (już tylko przytaknął na moje gdybanie) ze 20 zł/2 miesiące.

    Czyli 76zł/m-c gapowego było płacone.
    Do tej pory szacowałem pi*oko że jest to ok <=50 zł.

    Były tu wątki o zmianach na G11 działek itp., ale przyznam że ciut mnie
    zszokowała cyferka na podsuniętym kalkulatorze.

  • 2. Data: 2018-08-04 14:55:13
    Temat: Re: pge G11 vs C11
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 3 sierpnia 2018 14:37:58 UTC+2 użytkownik marios napisał:
> [...]
    >
    > Były tu wątki o zmianach na G11 działek itp., ale przyznam że ciut mnie
    > zszokowała cyferka na podsuniętym kalkulatorze.

    taryfa g od zawsze była dla ludnosci (gospodarstwo domowe) i tania.

    b.

  • 3. Data: 2018-08-05 17:34:17
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-08-03 o 14:37, marios pisze:
> [...]
    > Wyliczył mi że opłaty z tego tytułu to 86,4 zł/m-c
    > a na G11 (już tylko przytaknął na moje gdybanie) ze 20 zł/2 miesiące.
    Jest tańsza ale nie aż tak, (4,4+0,76+6,5)*1,23=14,34 tyle w tauronie
    a w g12w jest 17,54, odczyt i rozliczenie co 6 mies.

    --
    Pozdr
    Janusz