  • 1. Data: 2017-09-23 06:05:57
    Temat: piec gazowy wolf sie nie wlacza
    Od: marek <m...@g...com>

    witam
    wczoraj odpaliłem piec w domu, pochodził z 5 minut, podgrzał troche i
    sie wyłaczyl, nie wlacza sie w ogule, co to moze byc ?
    gaz jest(miejski)
    temperatura na pokojowym ustawiona powyzej tzn jest na 21 stopni, a na
    wyswietlaczu 19 i symbol sloneczka czy cos w tym stylu ze sie kreci,
    wczesniej tak jak bylo to piec sie wlaczal, a teraz ani drgnie
    cisnienie wody ustawione na 1,5 bara

  • 2. Data: 2017-09-23 12:09:31
    Temat: Re: piec gazowy wolf sie nie wlacza
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-09-23 o 06:05, marek pisze:
> [...]
    > wyswietlaczu 19 i symbol sloneczka czy cos w tym stylu ze sie kreci,
    > wczesniej tak jak bylo to piec sie wlaczal, a teraz ani drgnie

    Spróbuj przeczytać instrukcję obsługi.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 3. Data: 2017-09-24 20:30:23
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-09-23 o 06:05, marek pisze:
    > witam
    > wczoraj odpaliłem piec w domu, pochodził z 5 minut, podgrzał troche i
    > sie wyłaczyl, nie wlacza sie w ogule, co to moze byc ?

    Może pompa obiegu wody nie ruszyła.
    Trzeba pokręcić wirnikiem.

  • 4. Data: 2017-09-25 11:04:58
    Od: marek <m...@g...com>