  • 1. Data: 2017-06-14 13:07:02
    Temat: płonący wieżowiec
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    Czym pokryli ten budynek w Londynie, że się tak zhajcował?
    Zwykłe styro daje taki efekt?

  • 2. Data: 2017-06-14 13:29:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przed chwila w tv powiedzieli ze ludzie czuli zapach palonego plastiku. Z tego co
    wiem to styropian dla budownictwa jest paly ale samogasnacy. Ale przy ogniu od
    jakiejs magicznej wielkosci samogasniecie nie dziala.

  • 3. Data: 2017-06-14 15:03:44
    Temat: Re: płonący wieżowiec
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-06-14 o 13:07, Krzysztof Garus pisze:
    > Czym pokryli ten budynek w Londynie, że się tak zhajcował?
    > Zwykłe styro daje taki efekt?

    Kilka dni temu u mnie w mieście spłonęła część ocieplenia na ścianie.
    Zobacz jak to wygląda na zdjęciach.
    http://slubice24.pl/wiadomosci/aktualnosci/10514-poz
    ar-w-skladzie-budowlanym-rajman

  • 4. Data: 2017-06-14 15:35:07
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-14 o 15:03, nadir pisze:

    > Kilka dni temu u mnie w mieście spłonęła część ocieplenia na ścianie.
    > Zobacz jak to wygląda na zdjęciach.
    > http://slubice24.pl/wiadomosci/aktualnosci/10514-poz
    ar-w-skladzie-budowlanym-rajman

    Ja już wcześniej wrzucałem tutaj fotki z efektu pożaru na budynku w budowie:
    http://fotopolska.eu/1057981,foto.html

    --
    Pete

  • 5. Data: 2017-06-14 15:54:34
    Od: Tornad <w...@a...com>

    W dniu środa, 14 czerwca 2017 13:07:03 UTC+2 użytkownik Krzysztof Garus napisał:
    > Czym pokryli ten budynek w Londynie, że się tak zhajcował?
    > Zwykłe styro daje taki efekt?
    Zacytuje informacje oficjalna:

    W ubiegłym roku zakończono dwuletnią modernizację bloku Grenfell Tower. Ocieplenie
    budynku, wymiana okien i zainstalowanie centralnego ogrzewania kosztowało 10 mln.
    funtów. Nie wszystkie jednak obawy mieszkańców zostały rozwiane.
    W listopadzie 2016 r. społecznicy z wieżowca skarżyli się na brak jakichkolwiek
    instrukcji ewakuacyjnych. "Mieszkańcy zostali poinformowani tymczasową kartką
    przyklejoną w windzie i powiadomieniem o remoncie, że w razie pożaru powinni pozostać
    w mieszkaniach" - napisali na blogu. "Na poszczególnych piętrach ani w całym Grenfell
    Tower nie ma, ani nigdy nie było żadnych instrukcji mówiących, co mieszkańcy powinni
    robić w przypadku pożaru". W reakcji na gromy ze strony mieszkańców instrukcje p.poż.
    pojawiły się w połowie marca 2017 r. Pojawiły się jednak głosy, że instrukcje
    nakazujące do pozostania w mieszkaniach w razie pożaru mogły przyczynić się do
    tragedii. Tabliczki wywieszone w wieżowców zalecały mieszkańcom pozostanie w domach,
    dopóki ich mieszkania nie stoją w ogniu. Koniec cytatu.

    Czyli oprócz teorii globalnego ocieplenia, wg której za 100 lat ludzie się upieka i
    woda z oceanow ich zaleje, calkiem niezle trzyma się mafia nakazujaca ocieplenie
    budynkow. Mój blok w Krakowie ocieplili za jedyne potora miliona złotych. A rachunki
    za cieplo i tak wzrosły o około 50 procent. Tak ten interes się kreci.
    Ten wieżowiec tez ocieplili podobno, jak piszesz, nie podtrzymujacycm ognia
    materialem czyli tanim jak barszcz styropianem. Widzialem kiedyś wyniki badan, testow
    a w istocie reklamy, która miała przekonać uzytkownikow o niepalności styropianu. Ja
    robilem swoje doswiadczenie i wiem, ze powyżej pewnej temperatury granicznej ten
    ciekly już, w stanie stopionym styropian, pali się jak proch używany do produkcji
    amunicji a może i lepiej.
    Oczywistym jest, ze zgodnie z ogolnoswiatowa nagonka budynek ten za grube funty czy
    juro został ocieplony. I wybuchl pozar, który niestety nie posluchal wynikow badan
    naukofcow, badan przeprowadzonych za lewe pieniądze zatem nie rzetelnych i normalnie
    sfałszowanych i rownie normalnie się sfajczyl.
    Przewiduje, ze dziennikarze i inni płatni publicyści długo będą szukac przyczyn aby
    skutecznie odwracac uwagę od meritum sprawy, ze to spalenie się glownie elewacji to
    wina jej ocieplenia styropianem.
    Pomijam już kwastie socjologiczne. Ale z moich podrozy po USA wiem, ze zchodzily
    podobne zjawiska. tyle, ze zamiast semitow i roznych nacji "ciapatych" tam
    zamieszkiwali Murzyni, przeplaszam, czarnoskórzy Afrykanczycy, bo slowo Murzyn z
    nieznanych mi powodow jest zakazane.
    Jak im się dany blok znudzil, bo nie chciało im się mieszkan sprzatac to go podpalali
    i w trybie natychmiastowym dostawali nowy. A jak nie to jeden z ich kacykow zwolywal
    zbiorke pod magistratem w Washingtonie, na która przyjezdzalo milion lub dwa
    czarnoskórych i wszystkie ich petycje zostawaly przez rząd USA natychmiast załatwiane
    pozytywnie. Tu może nie bezpośrednio ale mogą dzilac identyczne prawa
    fizyko-ekonomiczno-socjologiczne. Pozyjom, uwidim.
    Pzdr
    Tornad

  • 6. Data: 2017-06-14 16:54:09
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Garus" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Czym pokryli ten budynek w Londynie, że się tak zhajcował?

    120 muzułmańskich lokatorów zabrało się za gotowanie w elektrycznych
    kuchenkach - wszyscy naraz, jednocześnie, minutę po północy. Nie ma bata,
    żeby instalacja to wytrzymała.

  • 7. Data: 2017-06-14 17:00:44
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-14 o 16:54, zhbick pisze:
> [...]
    >

    > 120 muzułmańskich lokatorów zabrało się za gotowanie w elektrycznych
    > kuchenkach - wszyscy naraz, jednocześnie, minutę po północy. Nie ma

    Gratuluję wiedzy bezpośrednio z przekazu TVPiS.
    Po pierwsze nie północ a zachód słońca.
    Po drugie jedzenie przygotowywane jest wcześniej, po zachodzie jest już
    konsumpcja.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2017-06-14 17:13:31
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    > Gratuluję wiedzy bezpośrednio z przekazu TVPiS.
    > Po pierwsze nie północ a zachód słońca.
    > Po drugie jedzenie przygotowywane jest wcześniej, po zachodzie jest już
    > konsumpcja.

    Po trzecie nie pożar, tylko incydent

  • 9. Data: 2017-06-14 22:10:30
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-14 o 17:13, zhbick pisze:

    > Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    > Po trzecie nie pożar, tylko incydent

    Nie oglądam TVPiS, więc nie znam przekazu dnia.

    --
    Pete

  • 10. Data: 2017-06-15 17:19:47
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu środa, 14 czerwca 2017 16:54:11 UTC+2 użytkownik zhbick napisał:
    > 120 muzułmańskich lokatorów zabrało się za gotowanie w elektrycznych
    > kuchenkach - wszyscy naraz, jednocześnie, minutę po północy. Nie ma bata,
    > żeby instalacja to wytrzymała.

    Przy prawidłowo dobranych bezpiecznikach mogą sobie najwyżej chcieć, instalacja
    wytrzyma.