  • 1. Data: 2018-06-06 07:30:46
    Temat: płytka klinkierowa na elewacje
    Od: uciu <a...@g...com>

    Cześć domu będę pokrywał płytką elewacyjną klinkierową - miały być nią pokryte tylko
    podcienie....
    Na reszcie domu miał być tynk.

    Styro naklejone, zakołkowane (4kołki na m2) i tam gdzie tynk przejechane 2x klejem a
    tam gdzie cegła tylko 1 raz.

    https://drive.google.com/open?id=1Ousw8emeK3eG7paYXI
    NHpUW3I5ebF8pS

    Cegły kleję sam.

    Szukałem firmy co położy mi tylko tynk... I ich ceny są jakiś chore....
    W sumie max 2 dni roboty (jeden rusztowania, drugi tynk) a chcą min 5000zł robotę...

    Powierzchnia około 150-180m2, parterówka, tynk tylko do podbitki.

    Jak policzę robotę + grunt + tynk to mi wyjdzie 10000 a za tyle a nawet sporo mniej
    położę sobie okładzinę klinkierową na całości domu....

    Tylko mam jedno ale...
    Czy pod ciężarem tej okładziny styro nie odpadnie od ściany?
    Czy są jakieś kotwy co się daję na styro w fugę tych cegiełek (1cm to grubość
    cegiełki)
    W sumie mogę spróbować tynk kłaść samemu (1 raz w życiu) ale boję się:-)

    Pozdrawiam
    uciu

  • 2. Data: 2018-07-03 22:17:41
    Od: l...@g...com

    Taki duży i siem boi, wstyć siem. Nie śfienći garnki lepiom.