  • 1. Data: 2017-09-11 22:55:10
    Temat: płyty na niski skos
    Od: g...@g...com

    Używał ktoś takiego sprzęta?
    http://allegro.pl/podnosnik-stojak-do-plyt-gipsowych
    -gk-3-5m-hit-fv-i6760962666.html

    Mam do okartonowania skosy nad ścianką 75cm. Boję się że urządzenie tak nisko mi
    płyty nie poda :(

    Może jest na to standardowy sposób postępowania, w stylu "idealnie tam pasują profile
    UD, można sobie dosztukować uchwyty"

  • 2. Data: 2017-09-12 19:19:04
    Temat: Re: płyty na niski skos
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-09-11 o 22:55, g...@g...com pisze:
> [...]
    -gk-3-5m-hit-fv-i6760962666.html

    > Mam do okartonowania skosy nad ścianką 75cm. Boję się że urządzenie tak nisko mi
    Da radę trzeba się pogimnastykowwać, sam też takim robiłem i całe
    poddasze zrobiłem, dobrze mieć drugą osobę bo mi popuszczał, dlatego
    jeden dociska drugi przykręca.

    > Może jest na to standardowy sposób postępowania, w stylu "idealnie tam pasują
    profile UD, można sobie dosztukować uchwyty"

    Nie wiem, sam mam niskie ścianki kolankowe ale dałem radę, płytę
    przykręca się pionowo wtedy niżej sięga.

    --
    Pozdr
    Janusz