  • 1. Data: 2017-06-07 13:54:30
    Temat: po jakim czasie myc podłoge po fugowaniu?
    Od: marta <m...@g...com>

    po jakim czasie myc podłoge po fugowaniu?

    bo jest rozsmarowana po płytkach, fuge kładli wczoraj

  • 2. Data: 2017-06-08 09:10:59
    Temat: Re: po jakim czasie myc podłoge po fugowaniu?
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 07.06.2017 o 13:54, marta pisze:
    > po jakim czasie myc podłoge po fugowaniu?
    >
    > bo jest rozsmarowana po płytkach, fuge kładli wczoraj

    A fachowcy nie umyli po sobie?
    Plytki trzeba wyczyscic zaraz po polozeniu fugi bo potem bedzie trudno.
    A jak to jakis gres chropowaty to moze byc nawet nieodwracalne. Czas
    trudno okreslic bo zalezy od wielu czynnikow. Ale sa to godziny a nie dni.

  • 3. Data: 2017-06-09 08:50:52
    Od: p0li <p...@o...to>

    Dnia Thu, 8 Jun 2017 09:10:59 +0200, tomekp napisał(a):

    > Ale sa to godziny a nie dni.

    zaryzykowałbym stwierdzenie ze nawet krócej

    osobiście kładąc pierwsze fugi u siebie w kuchni zostawiłem je na 1,5h

    potem obskrobanie tego co zostało na płytkach zajęło mi 2 dni O.o

    --
    http://42.pl/u/y68
    Pójdźże kiń tę chmurność w głąb flaszy.