  • 1. Data: 2015-07-27 15:25:00
    Temat: po ok. 4 latach rozebrałem reku Brink Renovent
    Od: quent <x...@x...com>

    Tak wyglada w środku:
    http://pokazywarka.pl/ptvw4n/

    Czyszczenie sprowadziło się do przedmuchania sprężonym powietrzem,
    dodkurzenia i do przetarcia styropianowych wytłoczek nawilżoną ściereczką.
    Osobno myłem z węża wymiennik - był raczej czysty.
    Łopatki przy silniku tylko sprężonym powietrzem.

    Wszystko zajęło mi ok. 1h.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2015-07-27 15:26:39
    Temat: Re: po ok. 4 latach rozebrałem reku Brink Renovent
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >Osobno myłem z węża wymiennik - był raczej czysty.
    >Łopatki przy silniku tylko sprężonym powietrzem.

    jeden punkt dla kogutka :-)

  • 3. Data: 2015-07-27 15:27:31
    Od: quent <x...@x...com>

    po umyciu tak wygląda:
    http://pokazywarka.pl/gy5h1a/

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2015-07-27 15:58:17
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 lipca 2015 15:23:47 UTC+2 użytkownik quent napisał:
> [...]
    > Osobno myłem z węża wymiennik - był raczej czysty.
    > Łopatki przy silniku tylko sprężonym powietrzem.

    Czyscilem w zeszlym roku - tez po 4 latach uzytkowania :-) Latwo sie rozbiera
    i czysci tylko ta wytloczke w srodku po prawej mozna wlozyc odwrotnie, co tez
    jakims cudem uczynilem. Poznasz po tym ze po wlaczeniu reku zaczyna brac
    200W i huczy jakby 500m3/h przerzucal :-)) Na szczescie 2 wkrety i 4 sruby
    i zostalo odwrocone poprawnie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2015-07-27 16:00:35
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > jeden punkt dla kogutka :-)

    Nie tak szybko :-)

    4 lata x dwie wizyty kominiarskie w roku to daje razem 8 wizyt po kilka
    minut każda gdy trzeba być w domu i pilnować kominiarza - więc co najwyżej
    pół godziny różnicy.

    No i przez litość nie liczę czasu na poranny i wieczorny obchód okien by
    wietrzyć mieszkanie bo by się okazało że nie tylko Kogutek nie zapunktował
    ale został znokautowany.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 6. Data: 2015-07-27 16:01:54
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-07-27 o 15:25, quent pisze:
> [...]
    > Osobno myłem z węża wymiennik - był raczej czysty.
    > Łopatki przy silniku tylko sprężonym powietrzem.

    Cza miec tupet panie, zeby za obudowana syropianem dziure rzadac tyle
    pieniedzy.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2015-07-27 16:48:26
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-07-27 o 15:26, Ghost pisze:

    > jeden punkt dla kogutka :-)

    Tak średnio.
    http://wiadomosci.onet.pl/lodz/lodz-pozar-fabryki-tw
    orzyw-sztucznych-coco-werk-na-ul-dabrowskiego/vq56cg

    Pewnie dałoby się do rekuperatora założyć filtr, nawet tymczasowy, co by
    te wszystkie syfy z powietrza odcedził.

  • 8. Data: 2015-07-27 17:19:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Niedawno w tv był program o tym że jakiś facet wynajął pomieszczenia poza miastem i
    zwoził takie trucizny że strażacy w kombinezonach nurków tam chodzili. W okolicy
    zabudowa jednorodzinna. W Nowosolnej pod Łodzią wystarczy wbić rurę w ziemię i możnha
    podpalić metan jaki z niej wylatuje. Nowosolna to takie miejsce gdzie żyje sporo
    ludzi a żadnego domu poza jednorodzinnym nie ma. Metan jest z wysypiska śmieci jakie
    tam jest. Ludzie mówia że latem smród taki jak wiatr od strony wysypiska zawieje ze
    oddychać się nie daje. Z mniej drastycznych przykładów. Sporo osiedli domków
    powstałło na terenach porolniczych. Rolnik podzielił pole na działki i sprzedał.
    Drzewa które dają cień większy niż parasolka urosną po dwudziestu latach od
    posadzenia. No dobra po dziesięciu. Wielu ma za płotem pole. pole wymaga nawożenia.
    Jak rozwalą obornik to na tydziń można się wyprowadzić. Zasięg takiego smrody
    kilkaset metrów, może ponad kilometr. Czyli nie tylko ci co mają płot od strony pola
    rzygają trzy razy dziennie. Co chwila w tv jest program że w środku osiedla domków
    ktoś chlewnię postawił. Albo że drogą za płotem wożą odpady z ubijalni zwierząt.
    Niedawno było o firme co opałem handluje. Konfekcjonują miał. Mieszkający w domkach
    ludzie mówili że na czarno srają bo pył z węgla jest wszędzie.

  • 9. Data: 2015-07-27 17:35:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    ludzie mówili że na czarno srają bo pył z węgla jest wszędzie.

    i co z tego wynika poza tym, że kupujący byli debilami łaszącymi się na
    tańsze domy?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2015-07-27 19:22:30
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-07-27 o 15:25, quent pisze:
    > Osobno myłem z węża wymiennik - był raczej czysty.
    > Łopatki przy silniku tylko sprężonym powietrzem.
    A można prosić jakieś foto tego wymiennika?
    Jacek